شبکه

تقویت سیگنال مودم wifi

در این مقاله ار زرین هور میخواهیم راه و روش هایی که با آن میتوانید سیگنال مودم خود را تقویت کنید به شما نشان دهیم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

از تقویت کننده ها استفاده کنید

در صورت وجود نقاط کور زیاد بین دستگاه ها و مودم اینترنت میتوانید از تقویت کننده های wifi استفاده کنید. این دستگاه ها قابلیت این را دارند. که به سادگی و سرعت با روتر شما هماهنگ شوند. و برد و قدرت امواج wifi را افزایش دهند.

رمز های عبور قوی تر امتحان کنید

مودم

اگر احتمال می دهید فرد یا افرادی به جز خودتان در حال استفاده از شبکه wifi شما هستند. در ابتدا باید رمز خود را تغیر دهید، سعی کنید از رمزهایی با تعداد کارکتر های بیشتر و پیچیده تر که شامل حروف لاتین، اعداد و علائم هستند، استفاده کنید.

تغیر محل مودم روتر

روتر خود را در فضایی باز قرار دهید. قرار گرفتن روتر پشت یا کنج دیوار و یا داخل کمد به شدت کیفیت سیگنال را کاهش می دهد. تا حد ممکن روتر را به محل قرار گرفتن لپ تاپ یا بخشی از خانه که بیشتر در آن از گوشی استفاده می کنید، نزدیک کنید.

کانال را تغیر دهید

مودم

اگر از مودم های جدید تر با قابلیت پشتیبانی از چند باند مختلف استفاده می کنید، تغیر باندیا کانال میتواند در دور شدن از نویز های مزاحم و افزایش کیفیت سیگنال نقش پررنگی داشته باشد.

دسترسی دستگاه ها را به اینترنت محدود کنید

اگر تعداد زیادی دستگاه دارید که به اینترنت متصل میشوند، بهتر است با انجام اولویت بندی دسترسی موارد غیر ضروری به شبکه wifi را محدود کنید.

نیازی نیست هم زمان چند گوشی، لپ تاپ، تلویزیون یا تبلت از شبکه استفاده کنند.

ممنون که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید امیدواریم براتون مفید واقع شده باشد


بیشتر بخوانید:

چگونه طول عمر باتری لپتاپ را افزایش دهیم؟


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا