اخباراندروید

جدید ترین گوشی سری s سامسونگ

جدید ترین گوشی سری s سامسونگ با نام تجاری سوپر ایزو:

جدید ترین گوشی سری s که سامسونگ نام تجاری سوپر ایزو را برای سری گلکسی اس ۲۰ ثبت کرده است که می‌تواند قابلیت عکس‌برداری در محیط کم‌نور سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ را بهبود ببخشد.

کمتر از دو هفته تا معرفی سری گلکسی اس ۲۰ در رویداد آنپکد ۲۲ بهمن (۱۱ فوریه) سامسونگ باقی مانده است؛ ولی به‌نظر می‌رسد همه‌ی اطلاعات درباره‌ی این گوشی‌های هوشمند دردسترس قرار دارد. انتظار می‌رود سامسونگ در این رویداد، سه گوشی هوشمند پرچم‌دار این خانواده، یعنی گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا را رونمایی کند و قطعا چند غافل‌گیری خوشایند برای دوستدارانش در آستین داشته باشد. براساس آخرین خبر، سری جدید پرچم‌دار سامسونگ به‌لطف ویژگی سوپر ایزو (Super ISO)، ارتقای چشمگیری در عکاسی در محیط کم‌نور به‌خود خواهد دید.

به‌گزارش Lets Go Digital، سامسونگ نام تجاری «سوپر ایزو» را در دفتر مالکیت معنوی انگلستان ثبت کرده است که نشان می‌دهد تصمیم گرفته از این نام در بازاریابی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۲۰ استفاده کند؛ اقدامی که برای سامسونگ از اهمیت زیادی برخوردار است.

هنوز مشخص نیست سامسونگ در این ویژگی به چه استاندارد ایزویی رسیده است؛ ولی ازآنجاکه سامسونگ گلکسی اس ۱۰ بعد از به‌روزرسانی اندروید ۱۰ به ایزو ۳،۲۰۰ دست پیدا کرد، دور از انتظار نیست که سری گلکسی اس ۲۰ نیز موفق شود به این برسد. براساس خبر یادشده، آیس یونیورس، افشاگر معروف حوزه‌ی فناوری، کسب ایزو ۶،۴۰۰ را برای سری گلکسی اس ۲۰ محتمل می‌داند؛ ولی نمی‌توان صحت این ادعا را تأیید کرد.

اگر این ادعا صحت داشته باشد، سری گلکسی اس ۲۰ در ارقام و اعداد قافیه را به رقبای خود واگذار خواهد کرد. سونی اکسپریا وان با ایزوی ۱۲۸،۰۰۰ و هواوی پی ۳۰ پرو با ایزو خیره‌کننده ۴۰۹،۶۰۰ روانه‌ی بازار شد. ایزو زیاد به‌تنهایی نشان‌دهنده‌ی کیفیت دوربین نیست و عوامل دیگری در آن دخیل هستند. سوپر ایزو سامسونگ می‌تواند گواهی بر این ادعا باشد و بر قابلیتی به‌جز استاندارد ایزو تکیه کند؛ مثلا نرم‌افزار پیشرفته‌ای که ایزو بیشتر را شبیه‌سازی می‌کند.

مقدار عددی استاندارد ایزو نشان‌دهنده‌ی حساسیت دوربین به نور و ایزو بیشتر به‌معنای حساسیت بیشتر است و برعکس. هرکدام از این حالات کاربردهایی خاص خود دارند. دوربین با ایزو کم برای عکس‌برداری در روشنایی روز مناسب است و دوربین دارای ایزو بیشتر می‌تواند طیف نوری وسیعی دریافت و پردازش کند که بدین‌ترتیب، برای عکاسی شبانه مناسب‌تر است.

اهمیت ایزو در آن است که توانایی گوشی‌های پرچم‌دار در عکاسی شبانه و محیط‌های کم‌نور یکی از برتری‌های آن‌ها در‌مقایسه‌با همتایان ارزان‌قیمت‌تر به‌شمار می‌آید. بعضی از گوشی‌های میان‌رده و حتی اقتصادی کم‌وبیش در‌این‌زمینه حرف‌هایی برای گفتن دارند؛ ولی تعداد آن‌ها بسیار اندک است و به‌هیچ‌وجه با آیفون ۱۱ پرو و پیکسل ۴ و گلکسی اس ۱۰ مقایسه‌شدنی نیستند. سامسونگ به استاندارد ایزو ۶،۴۰۰ دست پیدا کند یا خیر، درباره‌ی سوپر ایزو مطمئن و هیجان‌زده است.

جدید ترین گوشی سری s سامسونگ
جدید ترین گوشی سری s سامسونگ
جدید ترین گوشی سری s سامسونگ
جدید ترین گوشی سری s سامسونگ
جدید ترین گوشی سری s سامسونگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا