اپلیکشن هاامنیتاندرویدترفند هاترفندهای اندرویدتلگرامسایت و اپلیکیشنشبکهشبکه های اجتماعیگوگل پلینرم افزار

جلوگیری از دعوت شدن به کانال و گروه های تبلیغاتی تلگرام

جلوگیری از دعوت شدن به کانال و گروه های تبلیغاتی تلگرام ،قطعا برای همه ی ما پیش اومده که هر از گاهی با این مشکل مواجه بشیم که هنگام ورود به اکانت تلگرام چندین و حتی ده ها گروه غریبه وجود دارند که ما بدون اینکه اطلاع داشته باشیم وارد این گروه ها شدیم.برای جلوگیری از این کار و رفع این مشکل با ما همراه باشید.

تلگرام خود را به آخرین نسخه ی موجود بروزرسانی کنید.

گروه‌ها یکی از بخش‌های اصلی پیام‌رسان تلگرام هستند. به‌طوری‌که کاربران می‌توانند با پیوستن به گروه‌ها به صورت چند سویه با دیگران ارتباط برقرار کنند. گروه‌های نخستین، توانایی پذیرش عضو های کمی را داشتند؛ ولی تلگرام در ویرایش‌های بعدی، توانایی پذیرش گروه عادی به سوپر گروه و افزایش اعضا را زیاد تر کرد و در دسترس همگان قرار داد.


۱- در مرحله اول تلگرام را اجرا نمایید.
۲- به تنظیمات یا Settings مراجعه نمایید.
۳- گزینه Privacy and Security را لمس نمایید.
۴- حال از قسمت Privacy گزینه‌ی Groups را انتخاب کنید.
۵- اکنون بخش Who can add me to group chats را بر روی My Contacts تنظیم کرده.تا فقط مخاطبینتان قادر باشند شما را به گروه ها و کانال ها در اندروید اضافه کنند.
۶- در آخر بر روی آیکون تایید مقابل Groups در بالای صفحه ضربه زده تا تنظیمات اعمال شود.

جلوگیری از دعوت شدن به کانال و گروه های تبلیغاتی تلگرام ،همچنین در بخش پایینتر، اگر برخی از مخاطبین بدون اجازه ، شما را به گروه و کانال های تلگرام اضافه میکنند می توانید از قسمت Never Allow آن ها را از اضافه کردن شما به گروه ها و کانال های تلگرام محروم کنید.

نرم افزارهایی مثل هاتگرام ممکنه تبلیغات روی صفحه بیاره و خودبخود وارد تلگرام بشه. پس بهتره هر نرم افزاری رو نصب نکنید و پیشنهاد میکنم از تلگرام اصلی استفاده کنید.

امیدوارم مطالب فوق برای شما مفیده بوده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا