سایت و اپلیکیشنشبکهشبکه های اجتماعی

معرفی ۴ افزونه کاربردی مرورگر کروم برای مطالعه

معرفی ۴ افزونه کاربردی مرورگر کروم برای مطالعه ، دنیای اینترنت دنیایی پر تلاطم و در عین حال پر از مطالب آموزنده است. کاربران این تکنولوژی در هر ثانیه با انبوهی از اطلاعات و صفحات وب مواجه هستند، که برخی کاربردی و برخی دیگر بدون استفاده هستند. استفاده از افزونه کاربردی مرورگر کروم به کاربران کمک می‌کند تا هدفمندتر به این حجم عظیم اطلاعات و صفحات دسترسی پیدا کنند.

در این مطلب قصد داریم ۴ افزونه کاربردی مرورگر کروم ، که از آن‌ها می‌توان برای تغییر اندازه فونت‌ها، استایل‌ها و همچنین پس‌زمینه صفحات وب استفاده کرد معرفی کنیم. استفاده از این افزونه‌ها به کاربران کمک می‌کند تا ،راحت‌تر بتوانند محتوای وب سایت‌های مورد نظرشان را مطالعه کنند.

این افزونه ها عبارتند از:

۱-افزونه Reader View

لطفا صبر کنید...

این افزونه یکی از بهترین افزونه‌های کاربردی برای مرورگر کروم است. کار افزونه Reader View تبدیل صفحات وب به فرمت روزنامه است. در اصل این افزونه همه بنرهایی که داخل سایت‌ها قرار دارند را حذف می‌کند. رنگ پس‌زمینه صفحه توسط این افزونه به رنگ صورتی کم رنگ در می‌آید، که باعث می‌شود چشم کاربر در هنگام خواندن صفحات وب خسته نشود.

معرفی ۴ افزونه کاربردی مرورگر کروم برای مطالعه ، همچنین کاربر با استفاده از این افزونه می‌تواند صفحه وب را، به صورت تمام صفحه در بیاورد!همچنین میتوان در شرایط مختلف بسته به نور اطراف تم های مختلفی برای صفحات خود انتخاب کرد.

۲-افزونه Mercury Reader

لطفا صبر کنید...

این افزونه با وجود ساده بودن بسیار قدرتمند و کاربردی است، پس از نصب آن میتوان به سادگی و با یک کلیک، فرمت صفحات وب را به فرمت مطالعه(Reader) در آورد.مثلاً اگر روی گزینه Setting کلیک کنید، می‌توانید به ۳ اندازه قلم و تم مربوط به فضای کم نور دسترسی داشته باشید.به همین سادگی!

۳-افزونه Just Read

لطفا صبر کنید...

این افزونه مقداری از بقیه افزونه ها پیچیده تر است.اما نکته اینجاست که حالت پیشفرض این افزونه، بسیار راحت و قوی است!اما اصل کار اینجاست که تنظیمات را به حالت ،دلخواه در آورید آنگاه معجزه را خواهید دید!

۴-افزونه chrome’s Secret Reader Mode

لطفا صبر کنید...

کروم به صورت پیش‌ فرض این قابلیت را دارد که، می‌توان با استفاده از آن قالب صفحات وب را به حالت روزنامه در آورد. برای فعال کردن این قابلیت وارد آدرس ،Chrome://flags شده و سپس عبارت reader mode را انتخاب کنید. بعد از فعال کردن این قابلیت ،مرورگر را یک‌بار ببندید و دوباره باز کنید. با این کار این قابلیت فعال می‌شود و شما می‌توانید صفحات را در حالت Reader مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا