ترفند هاترفند های ویندوزشبکه های اجتماعینرم افزار

دانلود کردن از یوتیوب ، روش های کارآمد

چند روش برای دانلود کردن از یوتیوب ،احتمالا برای شما هم پیش آمده که در Youtube به ویدیو و یا فیلمی برخورد کردید که دوست داشتید آنرا ذخیره و به‌اصطلاح دانلود کنید. روش‌های زیادی برای دریافت ویدیوهای یوتیوب وجود دارد که بسیاری از این روش‌ها به دلیل کندی سرعت اینترنت و یا فیلتر بودن این میانبرها، سرعت دانلود بسیار کند شده و عملا دانلود فیلم از یوتیوب غیر ممکن می‌شود. در زیر شما را با ۵ روش کابردی دریافت ویدیوهای یوتیوب آشنا می‌کنیم.

دریافت ویدیوهای یوتیوب با استفاده از نرم‌افزار YTVD 

نرم افزار YouTube Video Downloader برای دانلود فیلم از یوتوب ساخته شده است که جز قدرتمندترین دانلودرها به‌حساب می‌آید. سایت ویدیویی یوتیوب یکی از معروف‌ترین و بزرگترین سایت‌های پخش کلیپ و فیلم می‌باشد که کاربران می‌توانند به صورت آنلاین به دیدن برنامه‌های مورد علاقه خود بپردازند. این سایت از طریق پلیر مخصوص خود برنامه‌ها را پخش می‌کند و اجازه دانلود فیلم‌ها و کلیپ‌ها را به طور مستقیم به کاربران خود نمی‌دهد. به‌همین دلیل برنامه‌های زیادی جهت دانلود مستقیم از یوتیوب ساخته شده که از معتبرترین آنها می‌توان به نرم‌افزار YTVD اشاره کرد.

این نرم‌افزار به راحتی به شما این امکان را می‌دهد که لینک مورد نظر خود از فیلم داخل سایت یوتوب را وارد کرده و به صورت خودکار نرم‌افزار شروع به دانلود آن می‌کند. در شکل زیر مراحل انجام کار نشان داده شده است. در مرحله‌ی اول  لینک ویدویو را از یوتیوب برداشته و در قسمت مشخص شده وارد کنید. بعد از اینکه لینک ویدیو را وارد کردید، کیفیت‌های ممکن از آن ویدیو در قسمت پایین نرم‌افزار نمایان خواهد شد. با انتخاب کیفیت مورد علاقه روی گزینه‌ Download کلیک کنید .

چند روش برای دانلود کردن از یوتیوب ،بعد از اینکه روی گزینه‌ی download کلیک کردید به قسمت convert مراجعه کرده تا روند دانلود ویدیوی خود را ببینید.

دریافت ویدیو‌های یوتیوب با استفاده از نرم افزار مدیریت دانلود IDM

در این روش ابتدا مرورگر (تست شده بر روی Firefox و Chrome) را نصب کنید و سپس نرم افزار مدیریت دانلود IDM (سایت IDM) را نیز نصب کنید . با نصب IDM افزونه IDM CC بر روی مرورگر قرار می‌گیرد. از این پس در هر صفحه‌ای چه در یوتیوب و یا در هر سایت دیگری هر ویدیویی پخش شود، IDM دکمه‌ی Popup‌ی مثل شکل زیر با نام Download this video بالای آن ویدئو قرار می‌دهد و با کلیک بر آن لیست لینک‌های دانلود با کیفیت‌های مختلف قرار می‌گیرد.

دانلود فیلم و ویدیو از یوتیوب با استفاده از  وبسایت savefrom.net

یکی از بهترین وبسایت‌های دریافت ویدیوهای یوتیوب savefrom.net است که کیفیت‌های مختلف ویدیوها را برای دانلود در اختیارتان می‌گذارد. برای دریافت ویدیوهای یوتیوب در قسمت مشخص شده شکل زیر، لینک ویدیوی مورد نظر خود را وارد کنید. این سایت به صورت اتوماتیک ویدیوی شما را با فرمت و کیفیت‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد.

ا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا