طراحی سایتنرم افزار

رمز گذاری پوشه ها در هاست

رمز گذاری پوشه ها در هاست ،همه ی ما امروزه نیاز به کامپیوتر داریم.کامپیوتر ها مانند گاو صندوقی عمل می کنند که اطلاعات ما را دریافت و در خود نگهداری می کنند.اما گاهی مجبوریم به صورت اشتراکی از این گاو صندوق استفاده کنیم. درست مانند هاست ها اینجاست که رمز گذاری فایل ها و پوشه ها به کمک ما می آیند و این کمک کردن می تواند اطلاعات ما را از دید دیگران دور نگه دارد.

د رچنین محیط پر رفت آمد و البته زمانی که هر کسی که به اینترنت دسترسی داشته باشد به صورت بالقوه می تواند این امکان را داشته باشد که در صورت داشتن امکان و دانش و البته وجود باگ ها بتواند به اطلاعات ما دسترسی داشته باشد نیاز به رمزنگاری و یا حداقل رمز گزاری پوشه ها برای حفظ و حراست از آن ها در مقابل این قبیل از دسترسی های غیر مجاز بسیار حائز اهمیت است.

برای رمز گذاری پوشه ها به شکل زیر اقدام می کنیم

رمز گذاری پوشه ها
رمز گذاری پوشه ها

۱- وارد کنترل پنل هاست شوید و سپس روی گزینه Directory Privacy کلیک کنید.

رمز گذاری پوشه ها
رمز گذاری پوشه ها

رمز گذاری پوشه ها در هاست ،سپس پوشه های موجود روی هاستتان نمایش داده می شود با کلیک روی اسم پوشه قابلیت رمز گذاری فعال خواهد شد و با کلیک روی عکس پوشه به پوشه های داخل تر هدایت می شوید.پس از انتخاب پوشه دلخواه، صفحه زیر نمایش داده می شود، در شکل زیر (گزینه ۲ ) گزینه password protect this directory را زده و بر روی save کلیک کنید.سپس در بخش ۳ ، یوزر و رمز دلخواهتان را وارد کنید.

امیدوارم مطلب فوق برای شما مفید بوده باشد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا