اپلیکشن ها

معرفی ۳ اپ کنترل کامپیوتر با گوشی

معرفی ۳ اپ کنترل کامپیوتر با گوشی

معرفی ۳ اپ کنترل کامپیوتر با گوشی :آیا تا به حال در شرایطی قرار گرفته اید که نیاز داشته باشید از راه دور به فایل ها و اطلاعات موجود در کامپیوترتان دسترسی پیدا کنید؟ اگر خارج از خانه هستید ، به سفر رفته اید ، در محل کارتان هستید و امکان حضور در پشت کامپیوتر خود را ندارید در عین حال به یک سری اطلاعات موجود در سیستم خود نیز نیاز دارید . حتما ما را همراهی کنید زیرا قصد داریم نحوه مدیریت کنترل از راه دور کامپیوتر با استفاده از برنامه های موبایل را به شما آموزش دهیم.

Mobile apps for PC remote management with iOS and Android Phone

دلایل زیادی وجود دارد که شما را ملزم به استفاده از ابزارهای مدیریت از راه دور برای کامپیوتر خود میکند. زمانی که شما خارج از خانه هستید و نیاز دارید به فایل های خود دسترسی پیدا کنید. شما میتوانید از راه های آسان برای کنترل از راه دور کامپیوتر خود بدون استفاده از موس و صفحه کلید استفاده کنید. در حالت کلی برای کنترل از راه دور کامپیوتر دو راه وجود دارد، اولین راه استفاده از نرم افزارهای مانیتورینگ است که بعد از نصب بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ تمام کامپیوتر مانیتور شده و حتی صدای اسپیکر را نیز منتقل خواهد شد. در واقع شما قادر خواهید بود از طریق گوشی یا تبلت کامپیوتر موردنظر را کنترل کنید. اما به دلیل پیچیده بودن این نرم افزارها معمولا کاربران پیشرفته از این روش استفاده میکنند و معمولا بیشتر جهت مانیتور شدن کامپیوترها در سازمان ها و شرکت ها کاربرد دارد.

Google Chrome Remote Desktop برای کنترل لپ تاپ با گوشی اندروید و آیفون

اگر شما به عنوان یک کاربر عادی از مرورگر گوگل کروم بر روی دسکتاپ خود استفاده میکنید، این اپ احتمالا بهترین گزینه برای کنترل از راه دور کامپیوتر شما است. برای اینکار شما باید افزونه chrome موردنظر را بر روی کامپیوتر (ویندوز و یا OS X) خود نصب کنید سپس می بایست بنا به نوع گوشی خود این برنامه را نیز نصب کرده تا براحتی بتوانید کامپیوتر خود را کنترل کنید. 

شاید در وهله اول وجود نام “Chrome” در این برنامه شما را دچار تردید کند اما در حقیقت با استفاده از این اپ شما میتوانید به فایل ها، اطلاعات مرورگرتان ، ابزارهای مدیریتی و موارد مختلف دسترسی داشته باشید. در واقع گوگل با استفاده از یک رابط کاربری مدیریت از راه دور کامپیوتر را آسان کرده حتی برای زمان هایی که شما از اینترنت گوشی استفاده میکنید. همچنین با استفاده از افزونه مربوطه که در مرورگر کروم خود نصب کردید میتوانید از طریق لپ تاپ ها یا کامپیوترها دیگر نیز کامپیوتر خود را کنترل کنید.

Microsoft Remote Desktop کنترل کامپیوتر با گوشی های اندروید ، آیفون و ویندوز فون

برای افرادی که از سیستم عامل ویندوز در کامپیوتر یا لپ تاپ خود استفاده میکنند این اپلیکیشن میتواند گزینه ی مناسبی باشد. زیرا این برنامه برای گوشی با همه نسخه ها در دسترس است .این اپ به صورت منظم توسط مایکروسافت بروزرسانی شده و هربار ویژگی های جدیدی به آن اضافه خواهد شد. پس اگر سیستم عامل کامپیوتر یا لپ تاپ شما ویندوز بوده اپ مربوطه را بسته به نوع گوشی خود نصب کنید تا بتوانید لپ تاپ خود را از راه دور مدیریت کنید.

اپلیکیشن unified remote برای مدیریت کردن موس و دستورات صوتی

ای اپ شبیه به ماوس از راه دور است اما شامل توابع بیشتری بوده و از اتصال به LAN ، دستورات صوتی و ابزار مادون قرمز و NFC برای گوشی ها پشتیبانی می کند .و همچنین می توانید خدمات موسیقی های مختلف مانند Spotify ، iTunes و VLC را نیز از طریق این اپلیکیشن کنترل کنید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا