اپلیکشن هااخبارنرم افزار

چت تصویری ۵۰ نفره در اینستاگرام

چت تصویری ۵۰ نفره در اینستاگرام ،شاید در یک ماه اخیر مهم ترین ویژگی نرم افزار ها و اپلیکین های پیام رسان رقابت در افزایش تعداد کاربران چت های تصویری بود.این رقابت به یک جهش بی ساقه در این حوزه منجر شد.از طرف دیگر نیز تقریبا اکثر دولت ها ی جهان با کنار گذاشتن نگرانی های سنتی خود سعی در ایجاد زیرساخت هایی برای افزایش پهنای باند مورد نیاز کردند.

در این میان اینستاگرام با داشتن کاربرلان زیاد کمی عقب مانده بود ولی با انتشار خبر دیروز در تویییتر خود نشان داد که این دیر کرد برای برداشتن یک گام بسیار بزرگ بوده است.همانطور که میدانید مالکیت اینستاگرام در اختیار فیسبوک است.در یک اقدام جالب قابلیت Rooms پیام‌رسان مسنجر فیسبوک با اینستاگرام ادغام شد؛ قابلیتی که مکالمه با حداکثر ۵۰ نفر را پشتیبانی می‌کند. درواقع، هم‌اکنون کاربران اینستاگرام می‌توانند مکالمات تصویری را مستقیما از داخل این اپلیکیشن برقرار کنند.

چت تصویری ۵۰ نفره در اینستاگرام

ویژگی جدید از تماس‌های گروهی با حداکثر ۵۰ نفر پشتیبانی می‌کند که درقیاس‌با واتساپ بسیار چشمگیر و براساس یکپارچه‌شدن آن با مسنجر رومز خود فیسبوک است. برای استفاده از مسنجر رومز در اینستاگرام و دعوت از دوستان، مراحل زیر را دنبال کنید که مطابق با ویدئو الحاقی پست توییتری اینستاگرام است:

  1. اینستاگرام را باز کنید و آیکون Direct واقع در گوشه‌ی راست قسمت فوقانی نمایشگر را انتخاب کنید. این آیکون شبیه به هواپیمای کاغذی و محل ذخیره‌ی پیام‌های مستقیم ( Direct ) است.
  2. روی آیکون دوربین در گوشه‌ی راست قسمت فوقانی نمایشگر  کلیک کنید.
  3. در قسمت بالای صفحه، روی Create a Room (ساخت اتاق) کلیک کنید. این بخش آیکونی آبی‌رنگ و زیر عنوان آن نوشته شده است: «ارسال لینک برای ویدئوچت با همه، حتی اگر [حساب] اینستاگرام نداشته باشند».
  4. درادامه، پیامی ظاهر می‌شود که زیر آن گزینه‌ای آبی‌رنگ و با عنوان Create Room یا «ساخت اتاق به اسم (نام کاربر)» قرار دارد. روی آیکون مذکور کلیک کنید.
  5. به‌سادگی افراد دلخواهتان را به اتاقتان (Room) دعوت کنید. پس از کلیک روی نام مخاطبان، کنار آن تیک آبی ظاهر می‌شود.
  6. آیکون ارسال (Send) در پایین صفحه را بزنید.
  7. در مرحله‌ی آخر، گزینه‌ی «Join Room» را بزنید. با کلیک روی گزینه‌ی یادشده، کاربر از اینستاگرام خارج و وارد مسنجر فیسبوک می‌شود. در این مرحله، می‌توان لینک اتاق را به‌اشتراک گذاشت.

امیدوارم مطلب فوق برای شما مفید بوده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا