نرم افزار

معرفی چند نرم افزار کاربردی ضروری

معرفی چند نرم افزار کاربردی ضروری

معرفی چند نرم افزار کاربردی ضروری:اگر به تازگی ویندوز خود را آپدیت نموده اید یا سیستم عامل جدیدی را نصب نموده اید و به دنبال برنامه های کاربردی و ضروری هستید این مطلب به شما کمک می کند بهترین و کاربردی ترین ها را انتخاب کنید .

حتما می دانید گه نصب هر برنامه ای بدون شناخت کارایی آن کاری بیهوده و زمان بر است و پس از نصب طولانی مدت برنامه متوجه می شوید که نرم افزار نصب شده جواب گوی شما نخواهد بود و باید دوباره زمانی را جهت حذف آن و نصب برنامه ای جدید صرف کنید .باید از کارایی برنامه هایی که میخواهید نصب کنید مطمئن شوید .

بهترین مرورگر : گوگل گروم

لازمه هر سیستم کامپیوتری که همه کاربران امروز به آن نیاز دارند اینترنت است . برای اتصال به دنیای مجازی استفاده از یک مرورگر مطمئن و سریع بسیار مهم است . یکی از بهترین مرورگرها گوگل کروم است .مزایای زیاد این مرورگر نسبت به رقبا آن را متمایز می کند به گونه ای که کار با آن نه تنها شما را خسته نمی کند بلکه برای شما لذت بخش نیز خواهد بود . پس از نصب کروم و عضویت به واسطه جیمیل خود می توانید تمامی پسوردهای خود را ذخیره نمایید . همچنین از قسمت bookmark صغحات مورد علاقه خود را ذخیره و در صورتی که می خواهید دوباره وارد آن صفحه شوید سریع به آن دسترسی پیدا کنید +++++

گوگل کروم

بهترین نرم افزار موزیک و پلیر: potplayer

نسبت به دو برنامه ی kmplayer و media player calssic برنامه ی potplayer رابط کاربری بهتری می باشد و سرعت بهتری نیز نسبت به رقبا دارد . این برنامه بر عکس kmplayer هیچ گونه تبلیغی ندارد همچنین امکان پخش زیرنویس فارسی نیز در آن وجود دارد .

potplayer

بهترین نرم افزار کانورت Handbrake

شاید بتوان گفت یکی ازبهترین برنامه های کانورتر برنامه Handbrake است . شما در این نرم افزار قادر به تبدیل هر نوع فرمتی هستید . این برنامه به طور شگفت انگیزی حجم هر ویدئویی را کاهش می دهد . همچنین شما می توانید به ویدئو افکت اضافه کنید و آن را کراپ و حذف و استفاده کنید . امکان چسباندن ویدئو و صدا نیز وجود دارد .همچنین می توانید چند ویدئو را همزمان کانورت کنید و برای کسانی ک همی خواهند ویدئو را در اینترنت بارگزاری کنند توصیه می کنیم .

handbrake

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا