اینستاگرامشبکه های اجتماعی

کسب و کاری های اینستاگرامی

کسب و کاری های اینستاگرامی. اینستاگرام در حال حاضر محبوب ترین شبکه اجتماعی در کشور ما و دیگر اقسار نقاط جهان کنونی ما است که خیلی ها در آن فعالیت می کنند. منظور از خیلی ها همه قشر ها ،ملیت ها ، نژاد ها است که به اصتلاح یک شبکه عموی بدونه مرز و بوم است. همین موضوع هم باعث این شده که اینستاگرام به محلی مناسب برای کسب درآمد برای خیلی ها تبدیل شود. از افراد معروف اینستاگرامی گرفته تا خانم های خانه داری که هیچ سرمایه ای برای کسب و کارشان نپرداخته اند هم می توانند کسب درآمد از اینستاگرام را تجربه کنند

خاصیت اینستا گرام و شبکه های اجتماعی

کسب و کاری های اینستاگرامی
کسب و کاری های اینستاگرامی

کسب و کاری های اینستاگرامی خاصیت اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی محبوب در این است که هر کسی با هر شرایطی می تواند از آن ها به عنوان منبعی برای کسب درآمد خود استفاده کند. به خاطر اینکه کاربران شبکه های اجتماعی محبوب در هر کشوری بسیار زیاد هستند و همین موضوع باعث این می شود تا منبع بزرگی برای افرادی که قصد کسب درآمد و بازاریابی محصولاتشان را دارند محیا شود.

هم اکنون خیلی از کاربران موبایلی برای رفع نیاز خود دیگر به سایت های اینترنتی مراجعه نمی کنند و تمایل دارند در شبکه های اجتماعی به دنبال رفع نیاز خود بگردند. البته اینطور نیست که کاربران موبایلی وب سایت های اینترنتی را فراموش کرده اند بلکه منظورم این است کاربران موبایلی بیشتر وقت خود را در شبکه های اجتماعی محبوب مثل اینستاگرام و تلگرام می گذرانند. و این قضیه خیلی داغ شده و کسب درآمد از اینستاگرام دغدغه خیلی از دوستان شده است .

روش های کسب درآمد از اینستاگرامی

کسب و کاری های اینستاگرامی
کسب و کاری های اینستاگرامی

کسب و کاری های اینستاگرامی خیلی از افراد  اولین کاری که به فکرشان می رسد این است که پیجی راه اندازی کنند و به سرعت تعداد فالوورهای آن را افزایش دهند. مهم نیست چگونه، فقط تعدادشان برای شان مهم است. و سپس به فکر گرفتن تبلیغات و کسب درآمد از آن می افتند. البته این هم یک روشی برای کسب درآمد از اینستاگرام محسوب می شود ولی در بسیاری از مواقع به خوبی جواب نمی دهد! در ادامه شما را با روش های کسب درآمد از طریق اینستاگرام بیشتر آشنا می کنم. کسب وکار در اینستاگرام به ۳ روش ۱.فروش مستقیم کالا و خدمات ۲. فروش غیر مستقیم کالا و خدمات ۳. برند سازی در اینستاگرام بیشترین بازدهی را دارد که شما را با شرح کاملا هر۳ موردآشنا خواهیم ساخت.

۱.فروش مستقیم کالا و خدمات

کسب و کاری های اینستاگرامی افرادی که از این روش برای درآمد زایی از اینستاگرام استفاده می کنند ممکن است کالا یا خدماتی از خودشان یا دیگران ارائه کنند. ممکن است کالایی فیزیکی یا حتی دیجیتالی عرضه کنند. مثلا فروش شماره های رند یا فروش کیک خانگی یا فروش تورهای آخر لحظه ای.

۲.فروش غیر مستقیم کالا و خدمات

کسب و کاری های اینستاگرامی
کسب و کاری های اینستاگرامی

کسب و کاری های اینستاگرامی این هم روشی است که خیلی ها از آن برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام استفاده می کنند. بیشتر افرادی که فالوور های زیادی دارند می توانند از این روش برای گرفتن تبلیغات دیگر کسب و کارها اقدام به کسب درآمد کنند. همچنین افراد معروف یا به قول معروف سلبریتی ها که دارای محبوبیت و دنبال کنندگان بالایی هستند از این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام خیلی استفاده می کنند. در این روش به طور غیر مستقیم محصول یا خدمت کسب و کار مورد نظر تبلیغ می شود. در واقع در این روش تبلیغات با محتوا عجین شده است و جزیی از روش های بازاریابی محتوا نیز محسوب می شود.

۳.برند سازی در اینستاگرام

کسب و کاری های اینستاگرامی
کسب و کاری های اینستاگرامی

کسب و کاری های اینستاگرامی یکی دیگر از روش هایی که می توان گفت به صورت غیر مستقیم از طریق آن می توان کسب درآمد از اینستاگرام داشت، برند سازی است. بسیاری از کسب و کار ها از طریق برند سازی در اینستاگرام سعی می کنند مخاطبان زیادی را با کسب و کار خود آشنا کنند و بعد روی آن ها بازاریابی انجام دهند. مثلا کسب و کارهایی که با برند سازی قصد داردند مخاطبان زیادی را به حضور در سمینارها و ورکشاپ های عملی شان دعوت کنند نمونه ای از برند سازی در اینستاگرام هستند. در این روش معمولا کسب و کار ها مخاطبان خود را از اینستاگرام وارد بستر اصلی کسب و کارشان که ممکن است وب سایت شان باشد می کنند و سعی می کنند روی آن ها عملیات بازاریابی انجام دهند تا مخاطبان خود را عاشق خدمات یا محصولاتشان کنند. این روش یکی از بهترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام محسوب می شود. چون از این طریق می توان مانور بیشتری روی مخاطبان و علاقه مندان به کسب و کار خود دهید. از طرفی ماندگاری شبکه های اجتماعی در کشور ما همیشگی نیست پس بهتر است از اینستاگرام برای کسب درآمد غیر مستقیم و بیشتر برای بازاریابی اینترنتی استفاده کنید.

چگونه به وسیله اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

کسب و کاری های اینستاگرامی
کسب و کاری های اینستاگرامی

هر کسب و کاری در اینترنت برای کسب درآمد نیاز به کاربران علاقه مند دارد که اگر شما کاربران گرامی برای جمع آوری این افراد علاقه مند در هر زمینه ای دارید میتوانید با متخصصان ما در شرکت فنی مهندسی زرین هور تماس بگیرید.  کاربرانی که واقعا به کسب و کار مورد نظر علاقه داشته اند و الان دارند دنبالش می کنند. چه سایت داشته باشید، چه تلگرام و یا اینستاگرام باید کاربرانی داشته باشید که بتوانید از طریق آن ها کسب درآمد کنید.

۱.از امکانات هر آپدیت اینستاگرام غافل نشوید

کسب و کاری های اینستاگرامی
کسب و کاری های اینستاگرامی

امروزه اینستاگرام با امکاناتی که ارائه کرده است به خوبی از رقبای خود به ویژه اسنپ چت پیشی گرفته است. با استفاده از امکانات جدید اینستاگرام، هم می توانید فالوور های خود را افزایش دهید و هم کسب و کار خود را رونق دهید.

۲.برای پست های اینستاگرامی خود بیشتر وقت بگذارید

کسب و کاری های اینستاگرامی
کسب و کاری های اینستاگرامی

باید سعی کنید با پست هایی که در اینستاگرام خود منتشر می کنید اعتماد مخاطبانتان را جلب کنید. این خیلی مهم است. حتی در بسیاری از مواقع از این طریق می توانید فالوور های خود را به مشتریان همیشگی تان تبدیل کنید. سعی کنید پست یا عکسی را از جای دیگر کپی نکنید و فقط تگ سایت یا برند خود را روی آن قرار دهید و در اینستاگرام خود پست کنید. این بدترین کاری است که هر کسی می تواند به راحتی آن را انجام دهد. یکی از بهترین روش هایی که می توانید از طریق آن اعتماد مخاطبان و فالوورهای خود را جلب کنید کپشن هایی است که برای پست های خود قرار می دهید. خیلی از دوستان می گویند پست هایی که کپشن های طولانی دارند خوانده نمی شوند. شاید درست باشد ولی این کار باعث می شود فالوورهایتان حس خوبی نسبت به شما داشته باشند و فکر کنند چقدر برایشان مهم بودید که اینقدر وقت گذاشتید.

۳. از هشتگ های مناسب استفاده کنید

کسب و کاری های اینستاگرامی
کسب و کاری های اینستاگرامی

هشتگ در اینستاگرام مثل کلمات کلیدی در بهینه سازی سایت است. سعی کنید هشتگ های اصلی و پر طرفدار مربوط به حوزه کاری خود را پیدا کنید. برای این کار بهتر است به پیج رقبای خود سری بزنید و هشتگ های پر طرفدار آن ها را شناسایی کنید. هشتگ در اینستاگرام مثل کلمات کلیدی در بهینه سازی سایت است. سعی کنید هشتگ های اصلی و پر طرفدار مربوط به حوزه کاری خود را پیدا کنید. برای این کار بهتر است به پیج رقبای خود سری بزنید و هشتگ های پر طرفدار آن ها را شناسایی کنید.

۴.با فالوورهای تان در تعامل باشید

کسب و کاری های اینستاگرامی
کسب و کاری های اینستاگرامی

یکی از مهمترین کارهایی که برای تبدیل فالوور به علاقه مندان واقعی به کسب و کارتان باید انجام دهید این است که با آن ها ارتباط بیشتری برقرار کنید. مثلا هیچ کامنتی را بی پاسخ نگذارید. سعی کنید اگر سوالی هر چند ساده در کامنت ها از سوی مخاطبان خود دیدید به آن پاسخ دهید. اینطوری صمیمیت بین شما و مخاطبانتان چند برابر می شود.

یکی دیگر از کارهایی که می توانید در این رابطه انجام دهید این است که از آن ها سوال بپرسید. مثلا در مورد موضوع خاصی عکسی بگذارید و نظر مخاطبانتان را بخواهید. از آن ها بخواهید در بحث شرکت کنند. این نوع پست ها باعث می شود فالوورهایتان مجبور به کامنت گذاشتن زیر پست های شما شوند و همین باعث می شود افراد خیلی بیشتری ترغیب به مشارکت در بحث ها شوند.

۵.از دیگر فضا های کاری خود فالوور جذب کنید

کسب و کاری های اینستاگرامی
کسب و کاری های اینستاگرامی

سعی کنید در هر جایی که فعالیت می کنید کاربران خود را به اینستاگرام خود دعوت کنید. اگر سایتی دارید حتما از کاربران خود بخواهید اینستاگرام تان را دنبال کنند. اگر در تلگرام کانالی دارید یا در گروه های هم حوزه خود فعالیت می کنید حتما در پست های خود به اینستاگرام خود نیز اشاره ای کنید.

اگر در آپارات و یوتیوب ویدیو می گذارید حتما در ویدیو های خود از مخاطبان خود بخواهید شما را در اینستاگرام دنبال کنند. اگر در لینکدین فعالیت می کنید سعی کنید در پست ها و مقالاتی که در آن به اشتراک می گذارید اشاره ای به اینستاگرام تان هم کنید.

اگر مقاله ای را در سایتی می خوانید که براتون مفید بود حتما در کامنتی که می گذارید به جای آدرس سایت، آدرس اینستاگرام تان را درج کنید.

و از خیلی از فضاهای کاری دیگری که با کسب و کار شما دخیل است برای افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده کنید

نکات مهم در کسب درآمد از اینستاگرام 

1.فالوور فیک نخرید!

۲.از برنامه های افزایش فالوور استفاده نکنید!

۳.به فکر تبدیل فالوورها به علاقه مندان خود باشید

۴.به فکر راه اندازی یک وب سایت باشید

سپاس از وقتی که گذاشتید…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا