اخبار

امکان برقراری تماس تصویری ۱۲ نفره ، توسط گوگل دوئو

امکان برقراری تماس تصویری ۱۲ نفره ، توسط گوگل دوئو . با نزدیک شدن به پایان تعطیلات سال نو و باز گشایی مدارس در ایران شاهد خبر خوبی بودیم.در طول یک ماه و نیم گذشته حجم عظیمی از تعطیلات را تجربه کردیم.بسیاری از کلاس ها لغو شد و بسیاری از آموزشگاه ها تعطیل شد.برای حجم عظیمی از کلاس های خصوصی مشکل پیش آمد.و بسیار از مدرسان این آموزشگاه ها از کار بیکار شدند.

امکان برقراری تماس تصویری ۱۲ نفره ، توسط گوگل دوئو . تقریبا همه ی ما امیدمان به باز شدن مدارس بعد از تعطیلات بود.اما چنانچه از تمهیدات آموزش و پرورش برای آموزش مجازی بر می آید احتمالا باز هم شاهد بازگشایی مدارس نخواهیم بود.در این بین افزایش تعداد کاربران هنگام تماس تصویری در گوگل دئو از ۸ به ۱۲ نفر خبر خوشحال کننده ای بود.

گوگل دوئو (Google Duo) هنوز به‌فعالیت خود ادامه می‌دهد، اتفاقی که شاید عجیب باشد؛ زیرا گوگل طی سال‌های اخیر به‌دفعات زیاد اپلیکیشن‌های پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی متنوعی را منتشر و پس از مدتی به‌دلیل استقبال نه‌چندان خوب مردم، آن‌ها را از دسترس خارج کرده است. ظاهرا گوگل دوئو فعلا به این سرنوشت دچار نشده و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. براساس اطلاعیه‌ی رسمی اهالی مانتین‌ویو،‌ اپلیکیشن Duo از این پس به کاربران امکان می‌دهد جلساتی ویدئویی با ۱۲ شرکت‌کننده برگزار کنند.

در این ایام این اقدام گوگل می تواند کمک بسزایی به محبوبیت این پیام رسان بکند.چرا که این پیام رسان در حال حاضر که کرونا به شدت در حال شیوع است ،به عنوان یک راه حل اساسی می تواند ایفای نقش بکند . همچنین برای برگزاری کلاس های مجازی توسط آموزشگاه ها نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

نکته ی دیگر راجب به این تغییر نیز جالب است.برای استفاده از این قابلیت جدید نیازی به به روز رسانی آن نیست.چراکه که این تغییر در سرور ها اعمال شده و شما با هر نسخه ای از این نرم افزار می توانید تا ۱۲ را در چت تصویری خود داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا