اندرویدترفند هادانلود رایگانسایت و اپلیکیشننرم افزار

ساخت اپل ایدی بصورت رایگان

ساخت اپل ایدی بصورت رایگان ، به طور کل ساخت اپل آیدی رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه ندارد. تمامی کاربران در سراسر دنیا اپل ایدی را به صورت رایگان تهیه می‌کنند. در ایران نیز روند ساخت اپل آیدی رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه ندارد. البته باید ذکر کرد که روند ساخت اپل ایدی در کشور ایران به دلیل محدودیت‌ها و تحریم‌ها تا حدودی دشوار است، به همین دلیل کاربران ایرانی با دردسرهای بسیار زیادی برای ساخت اپل آیدی مواجه می‌شوند. به همین دلیل، بسیاری از مراکز ارائه خدمات پس از فروش محصولات اپل، اقدام به ارائه خدمات ساخت اپل آیدی می‌کنند. در حقیقت هزینه‌ای که کاربران برای ساخت اپل ایدی به مراکز خدماتی پرداخت می‌کنند، شامل اجرت ساخت اپل آیدی می‌شود.

باید به دو نکته در مورد خرید اپل ایدی اشاره کرد که در ادامه به بررسی خواهیم کرد :

  • اپل ایدی نیازی به گیفت کارت یا کارت اعتباری نظیر مستر کارت یا ویزاکارت ندارد
  • شرکت اپل و منابع رسمی، به هیچ وجه اپل آیدی کارتی نمی‌فروشند، اپل آیدی کارتی غیرمجاز است.

ساخت اپل آیدی از طریق وب سایت رسمی اپل

برای این کار کافی است ابتدا وارد وب سایت appleid.apple.com شوید.

ساخت اپل ایدی بصورت رایگان

و بعد از آن گزینه Create Your Apple IDرا بزنید.

ساخت اپل ایدی بصورت رایگان

پس از وارد شدن به صفحه ساخت اپل آیدی، به آسانی اطلاعات خود شامل ایمیل، پسورد انتخابی، تاریخ تولد، سؤالات امنیتی و پاسخ آن‌ها را وارد کنید.

ساخت اپل ایدی بصورت رایگان

نکته مهم: پیش از انجام هر کاری از تمامی اطلاعات وارده را یادداشت کنید. در صورت فراموشی این اطلاعات ممکن است ضرر جبران نشدنی به خاطر قفل شدن اپل آیدی را در آینده متحمل شوید.

پس از وارد کردن اطلاعات اپل آیدی، یک کد برای ایمیل شما ارسال می‌شود که باید آن را به صفحه مربوطه وارد کنید ،پس از وارد کردن کد، اپل آیدی شما ساخته می‌شود و حالا می‌توانید مرحله دوم یعنی اکتیو کردن اپل آیدی را انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا