Iosاپلیکشن هااخبارامنیتاندرویدتکنولوژیتلگرامشبکهشبکه های اجتماعیگوگل پلینرم افزار

امن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان

امروزه با پیشرفت تکلونوژی ،پیام‌رسان‌ها جایگاه بهتر و مهمتری در زندگی ما دارند. ما خیلی از اطلاعات خودمان را به وسیله پیام رسان‌ها به اشتراک می‌گذاریم؛ پس طبیعی است که کمی هم نگران امنیت پیام رسان‌هایی باشیم که ازشون استفاده می‌کنیم. امن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان ،در اینجا می‌خواهم چند تا از امن‌ترین پیام رسان‌ها رو بهتون معرفی کنم.(تمامی پیام‌رسان‌هایی که توی این پست معرفی می‌شن از روش End to end Encryption استفاده می‌کنند).

امن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان

معرفی پیام‌رسان‌ها:

۱.پیام‌رسان Signal

می‌تون از این پیام رسان به عنوان یکی از امن‌ترین پیام‌رسان‌ها یاد کرد؛ چرا که سیگنال از سیستم رمزنگاری OpenWhisperSystem استفاده می‌کنند. همین امنیت بالای سیگنال دلیل مورد استفاده قرار گرفتن آن توسط افشاگر معروف ،ادوارد اسنودن است.

امن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان Signal
پیام رسان Signal

2.پیام‌رسان iMessage

آی‌مسیج ،پیام‌رسانی پیش فرض محصولات اپل است که همین انحصار و محدود بودن ارسال پیام از اپل به اپ موجب امنیت بالای آی‌مسیج شده است.

امن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان iMessage
پیام رسان iMessage

3.پیام‌رسان Telegram

در این پیام‌رسان برای فعال‌سازی end-to-end باید از Secret Chat استفاده کنید.این پیام‌رسان بارها بابت همین امنیت بالا توسط دولت‌ها مورد انتقاد قرار گرفته است ؛به دلیل عدم پذیرش درخواست دولت روسیه برای در اختیار قرار دادن اطلاعات مخاطبین این پیام‌رسان در روسیه فیلتر شد.

امن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان ،همچنین تلگرام یک جایزه چند هزار دلاری برای کسی که قادر به هک کردن آن باشد قرار داد ولی کسی موفق به کسب این جایزه ارزنده نشد!

امن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان Telegram
پیام رسان Telegram

4.پیام‌رسان WhatsApp

با توجه به رشد روزافزون کاربران آن فیسبوک را متقاعد کرد که آن را در سال ۲۰۱۴ با مبلغ ۱۹.۳ بیلیون دلار بخرد که از سال ۲۰۱۵ محبوبترین پیام‌رسان است. برنامه WhatsApp در آینده‌ای نامعلوم قرار است از روش رمزگذاری OpenWhisperSystemProtocol استفاده کند.

امن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان whatsApp
پیام رسان WhatsApp

5.پیام‌رسان Confide

پیام‌رسان Confide برای رمزنگاری کار دیگری هم می‌کند که باب میل سیاسیون است. اگر متنی برای شما این پیام رسان ارسال شود، برای خواندن آن متن می‌بایستی دست خودتان را روی آن نگه دارید و بعد از برداشتن دستتان هم پیام نابود می‌شود.

  • ضمنا اجازه گرفتن اسکرین‌شات را ندارید
امن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان confide
پیام رسان Confide

6.پیام‌رسان Wickr

این پیام‌رسان مانند سایر پیامرسان‌ها در اپ‌استورها منتشر نشده و برای ایجا ارتباط امن ویدویویی با پرداخت ماهانه ۲۵ دلار برای هر نفر میتوانید امنیت مکالمات خود را بوسیله این پیام رسان به صورتیکه هیچ پیام‌رسان دیگری توانایی ارائه آن را ندارد ،تامین کنید.

امن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان wickr
پیام رسان Wickr

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا