اپلیکشن هااینستاگرامترفند هاترفندهای اندرویدشبکه های اجتماعی

تیک آبی اینستاگرام

دریافت تیک آبی اینستاگرام

با استفاده از تیک وریفای اینستاگرام نه‌تنها از جعل حساب سلبریتی‌ها و کلاه‌برداری‌های مختلف جلوگیری می‌شود بلکه می‌توانید اکانت موردنظر را در کمترین زمان ممکن پیدا کنید.در ادامه مقاله همراه ما باشید.

ابتدا برنامه اینستاگرام را اجرا کرده و سپس به صفحه پروفایل خود مراجعه کنید.

به صفحه تنظیمات رفته و گزینه Request Verification را برای ارسال درخواست رسمی کردن اکانت اینستاگرام به منظور Get Verified on Instagram in Bio and Story انتخاب کنید.

در این صورت پنجره‌ای مشابه تصویر زیر برای شما نمایش داده خواهد شد که باید اطلاعات برند یا کسب و کار آنلاین خود را بر اساس توضیحاتی که در ادامه شرح خواهم داد درج کنید.

در این مرحله باید شهرت خود را تایید کنید. ابتدا دقیق‌ترین دسته‌بندی مربوط به فعالیت خود را از بین اخبار/رسانه، ورزش و … انتخاب کنید. همچنین از شما پرسیده می‌شود که در کدام کشور شهرت بیشتری دارید و فقط امکان انتخاب یک کشور وجود دارد.

 در مرحله پنجم می‌توانید لینک وب‌سایت یا هرلینکی مربوط به کسب‌وکار خود را وارد کنید. این مرحله اجباری نیست و می‌توانید حداکثر ۵ لینک اضافه کنید تا شهرت‌تان تضمین شود.

در آخرین مرحله روی Send کلیک کرده و درخواست خود را کامل کنید. پاسخ رسمی درخواست ظرف چند روز به شما ایمیل می‌شود.

لازم است بدانید که هیچ تضمینی وجود ندارد که Instagram درخواست شما را حتما تایید کند. چرا که نشان آبی اینستاگرام تنها برای افراد مشهور، شخصیت‌های عمومی، برندهای جهانی یا اشخاصی که نام تجاری دارند، رزرو می‌شود. بر اساس اطلاعاتی که اینستاگرام در صفحات راهنمای خود برای درخواست تیک آبی درج کرده است، بررسی درخواست تایید برای تایید صحت اکانت تنها در حالتی رخ خواهد داد که اکانت مورد نظر منحصر به فرد، کامل و برای سایر افراد قابل توجه باشد. علاوه بر این اینستاگرام تاکید دارد که اکانت تعداد فالوور بالایی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا