اخباربازی

بازی call of duty و فرصتی دوباره برای موفقیت

بازی call of duty و فرصتی دوباره برای موفقیت ، در طی سالیان اخیر بازی های مبتنی بر قهرمان اول شخص ، یا به عبارتی بازی هایی که بازی کننده شخص او و قهرمان بازی است روند متلاطمی و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته اند.ولی در کل باید اذعان کرد که به موفقیت های چشم گیری دست یافته اند.همین موفقیت ها تولید کنندگان گوشی ها ی هوشمند را نیز وارد گود کرده است.این تولید کنندگان نیز بر آن شده اند که دستگاه هایی را مختص گیمر ها طراحی و تولید نمایند. از جمله این گوشی‌ها می‌توان به ایسوس راگ فون ۲، ریزر فون ۲ و بلک شارک ۲ پرو اشاره کرد.

همان طور که احتمالا می‌دانید، سری بازی‌های کال آف دیوتی (Call of Duty) یکی از همشهورترین نام‌ها در بین عناوین اکشن شخص اول بوده و در یک دهه گذشته با فروش حیرت انگیز خود توانسته‌اند رکوردهای زیادی را به نام خود ثبت کنند. اما در زمینه ی بازی های گوشی های هوشمند هیچ حضوری از خود نشان نداده و همین جای تعجب بسیاری داشت.در همین راستا در مهر ماه سال جاری  بالاخره تنسنت گیمز و اکتیویژن با همکاری هم Call of Duty: Mobile را برای گوشی های هوشمند به بازار عرضه کردند.  

این بازی به معنای واقعی کلمه یک کال آف دیوتی اصیل است و تمامی نقشه‌ها و مودهای چند نفره و محبوب این سری در بازی گنجانده شده است. از جمله مودهای بازی می‌توان به Free-For-All, Team Deathmatch, Frontline, Hardpoint, Domination و البته حالت بتل رویال اشاره کرد. گیمرهایی که قبلاً عناوین کنسولی و رایانه‌ای کال آف دیوتی را تجربه کرده باشند، در Call of Duty: Mobile با شخصیت‌ها و مپ‌ها و اسلحه‌های آشنایی روبرو خواهند بود که می‌تواند جذابیت زیادی برایشان داشته باشد. البته در عین حال که تمام شخصیت ها و اسلحه های قدیمی را میتوانید دباره ببنید چندین کاراکتر و سلاح جدید نیز در این این بازی احتمالا شما را غافل گیر خواهد کرد.

بازی Call of Duty: Mobile از هم اکنون به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی در دسترس قرار گرفته و از لینک انتهای همین مطلب می‌توانید برای دانلود بازی استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید که بر ای اجرای این بازی به گوشی هوشمندی با پردازنده نسبتاً قدرتمند نیاز خواهید داشت تا بازی را بدون لگ و روان اجرا کنید. علاوه بر این، گوشی شما حداقل ۲ گیگابایت حافظه رم نیز باید داشته باشد. حجم بازی پس از دریافت تمامی فایل‌ های دیتا به ۱.۶ گیگابایت می‌رسد و بنابر این پیش از اقدام به دانلود باید اطمینان حاصل کنید که این مقدار فضای خالی روی حافظه داخلی گوشی خود دارید. در انتها باز هم اشاره می‌کنیم که بازی به صورت رایگان عرضه شده اما در عین حال از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده می‌کند.

بازی call of duty و فرصتی دوباره برای موفقیت ،نیاز به منابع بالا و در عین خالا رداخت درون برنامه ای باعث شده است که این بازی نتواند جایگاه پیش بینی شده را در بازار بازی های کامپیوتری در طی چند ماه اخیر بدست آورد . چرا که با رقبایی مواجه است که در عین نیاز به منابع کمتر می توانند باعث هیجان و سرگرمی مخاطبان نه چندان حرفه ای خود شوند.بررسی روند آمار دانلود و نصب این بازی بیان گر آن است که شرایط کنونی جهان و محدودیت های بهداشتی که منجر به تمایل بیشتر افراد به سمت گوشی های هوشمند شده است می تواند جایگاه این بازی را بهبود بخشد.

لینک دانلود Call of Duty: Mobile از گوگل پلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا