ترفند هاترفندهای اندروید

تغییر ساعت در ویندوز ۷

تغییر ساعت در ویندوز ۷

تغییر ساعت در ویندوز ۷

خیلی اوقات پیش آمده است که غرق کار کردن پشت سیستم های خود هستید و وقتی به ساعت نگاه می کنید هول میشوید که دیر است و یا با خیال راحت به کارتان یا بازی و… ادامه می‌دهید .

شما ابتدا در مورد ویندوز ۷ بیشتر بدانید :(به نقل از ویکی پدیا)

ویندوز ۷ (به انگلیسی: Windows 7) (پیشتر با اسم رمز Blackcomb و Vienna)هفتمین نسخهٔ سیستم‌عامل از مجموعهٔ مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند.
ویندوز ۷ در ۶ ویرایش مختلف ارائه شده‌است، اما فقط نسخه‌های Home Premium و Professional و Ultimate در فروشگاه‌ها به صورت خرده فروشی و جزئی موجود است. تمام ویرایش‌های ویندوز ۷ قابلیت پشتیبانی از پردازنده‌های ۳۲ بیتی (x86) را دارا می‌باشد و تمام ویرایش‌های ویندوز ۷ به جز Starter با قابلیت پشتیبانی از پردازنده‌های ۶۴ بیتی (x64) ارائه می‌شود.

ما در این آموزش به شما یاد خواهیم داد که ساعت ویندوز هفت خود را به منطقه زمانی ایران(تهران)تغییر دهید و هروقت مثلا ساعت کشور دچار تغییر شود(ایام نوروز یک ساعت به جلو کشیده می شود و اول مهر یک ساعت به عقب کشیده می شود) نیازی نیست بازهم ساعتتان را تغییر دهید .

برای اینکه ساعتتان را تغییر دهید مراحل زیر را مطابق تصویر زیر انجام دهید :

نحوه تغییر ساعت
نحوه تغییر ساعت

شما ابتدا مطابق تصویر بالا ، بر روی ساعت و تاریخ سمت راست کلیک می کنید و گزینه change date and time settings… کلیک و سپس گزینه change time zone را بزنید .

change time zone
change time zone

بعد از کلیک روی گزینه فوق شما باید Tehran را انتخاب کنید .

پس از انتخاب تهران گزینه ok را بزنید و کار تمام است .

شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده هستم مهندس کامپیوتر در گرایش نرم افزار علاقه مند به برنامه نویسی و طراحی سایت . شماره تلفن : 09195227837 ایمیل : shahin.ahmadzadeh795@gmail.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا