نرم افزار

معرفی نرم افزار PhraseExpress افزایش سرعت تایپ

معرفی نرم افزار PhraseExpress افزایش سرعت تایپ

در این مطلب می خواهیم شما را با نرم افزار بسیار کاربردی phraseexpress آشنا کنیم. تا کنون پیش آمده که متنی را بخواهید سریعا تایپ کنید اما هرچقدر هم سعی می کنید آن را به موقع تایپ کنید نمی توانید . با نرم افزار PhraseExpress این امکان وجود دارد که متن خود را راحت تر و بسیار سریع تر تایپ کرده و امکان اشتباه در تایپ را به حداقل برسانید چون در حالت عادی با عجله تایپ می کنید امکان اشتباه تایپی بالامی رود .با این نرم افزار بیشتر آشنا شوید.

محیط نرم افزار

نرم افزار phraseexpress

محیط نرم افزار محیطی ساده برای کاربران است به این صورت که تعداد قابل ملاحظه ای کلمات و عبارات به صورت پیش فرض دارد که شما با نوشتن اول کلمه یا جمله به صورت پیش فرض نوشته می شود و دیگر لازم نیست کل جمله یا کلمه را تایپ کنید .این قابلیت به شما امکان می دهد بدون استرس و با خیال راحت از اینکه حالت کیبورد تغییر کند و یا اشتباه تایپی حتی بسیار کم اتفاق بیفتد و با حداقل خیره شدن به مانیتور تایپ کنید.

معرفی نرم افزار PhraseExpress افزایش سرعت تایپ

اضافه کردن عبارات جدید

نرم افزار phraseexpress

شما می توانید کلمات یا عباراتی که زیاد از آن در تایپ یا کدنویسی استفاده می کنید را اضافه کرده و در وقت خود صرفه جویی و از تایپ و کد نویسی لذت ببرید .

بعد از نصب وارد برنامه شوید و با کلیک بر روی گزینه new folder در بالا سمت چپ یک پوشه جدید با هر نامی بسازید سپس روی گزینه new phrase کلیک کنید بعد از آن یک توضیح کوتاه در قسمت Description بنویسید و عبارت مورد نظر را در قسمت information نوشته و حداقل ۲ حرف اول عبارت را در قسمت outotext نوشته و در نهایت گزینه space را در قسمت postfix انتخاب می کنیم عبارت ما آماده بهره برداری در حالت تایپ است به این صورت که به محض نوشتن دو حرف اول هنگام تایپ عبارت نوشته می شود .

نرم افزار سرعت دهی به تایپ phraseeexpress
نرم افزار phraseexpress تسریع در تایپ

به همین راحتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا