اینستاگرامشبکه های اجتماعی

رفع سریع ریپورتی در اینستاگرام-جدید

رفع سریع ریپورتی در اینستاگرام-جدید

اینستاگرام در اکتبر سال ۲۰۱۰ میلادی بوسیله کوین سیستروم و مایک کریگر خلق و راه‌اندازی شد و در سال ۲۰۱۲ به مبلغ یک میلیارد دلار بصورت نقد و سهام توسط فیسبوک خریداری شد.
امروزه یکی از مشهورترین و پر استفاده ترین شبکه های اجتماعی که در اکثریت کشورها مورد استفاده قرار میگیرد اینستاگرام است .
در ششم ماه فوریه سال ۲۰۱۰ برای نخستین بار به صورت رسمی برنامه اینستاگرام برای سیستم عامل آی‌اواس در اپ استور منتشر شد. در تاریخ سوم ماه آوریل سال ۲۰۱۲ نسخه اندروید برنامه اینستاگرام منتشر شد و در کمتر از یک روز، بیش از یک میلیون بار بارگیری شد.
اینستاگرام (instagram) به کاربران خود امکان می‌دهد که عکسها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک، توئیتر، تامبلر و فلیکر به اشتراک بگذارند. در اینستاگرام قابلیتهای تصویری خوبی قرارداده شده که با استفاده از آنها شما عکس خود را قبل از ارسال بر روی شبکه اینترنت بسیار جذابتر می کنید ، این تغییرات و افکت های تصویری بی نظیرند و یکی از دلایل جذابیت اینستاگرام شده اند.

رفع سریع ریپورتی در اینستاگرام-جدید

اما این روزها به دلیل فی-لتر شدن سایر شبکه های اجتماعی ( وایبر ، تلگرام و..) در ایران اکثر افراد از فی-لتر شکن ها و وی پی-ان ها استفاده می کنند و بدون اینکه این برنامه ها را قطع کنند ، وارد اینستاگرام می شوند .

دلیل ریپورتی ( نمی توانید لایک کنید ، کامنت بگذارید و…) همین ریپورتی است .که ناشی از تغییر ip است که از نرم افزارهای تغییر ای پی استفاده می کنید .

خیلی ها این روزها پست می گذارند و مینویسند “کامنت بگذارید بلاکم”اگر دلیل ریپورتی و بلاکی همیت استفاده از فی-لتر شکن ه باشد با راه های زری حل می‌شود ، اما اگر به دایرکت های افراد زیادی پیام داده اید و آنها بلاکتان کرده اند با راه حل های زیر قابل حل نیست .

دو راه برای حل این مشکل ریپورتی وجود دارد 🙁 هردو روش امتحان شده اند و جواب مثبت بوده )

راه حل اول :

برای اینکه از ریپورتی خارج شوید ، ابتدا نرم افزار اینستاگرام خود را باز کنید ، به تنظیمات اینستاگرام بروید .

یکبار از حساب کاربری خود خارج شوید ( گزیینه Log Out ) رو بزنید .

سپس به تنظیمات اصلی گوشی_مدیریت برنامه _ برنامه اینستاگرام را انتخاب _ و گزینه پاک کردن تمامی داده ها را بزنید .

و تمام ،حال اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و مجددا با یوزر و پسورد خود وارد شوید .

اگر راه حل بالا جواب نداد ، راه حل زیر را امتحان کنید .

راه حل دوم :

یکی از راه حل ها که با یقین می توان گفت نتیجه مثبت بوده روش فوق است ، در این روش شما باید پسورد حساب اینستاگرام خود را تغییر بدید

نحوه تغییر پسورد اکانت اینستاگرام

ابتدا صفحه خود را لمس و در آیکون کناری تنظیمات را انتخاب کنید .

گزینه privecy and securiy را بزنید ، در بخش secuirty گزینه ای وجود داره ، password رو بزنید یک لینک به ایمیلیتون ارسال می کنه

اگر روی لینکی که براتون ایمیل کرده ، کلیک کنید می توانید یک رمز جید برای حسابتان تعیین کنید ، سپس مجددا از حساب کاربریتان(طبق روش اول)خارج و مجددا لاگین شوید ، اینبار دیگر مشکل حل شده است …

شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده هستم مهندس کامپیوتر در گرایش نرم افزار علاقه مند به برنامه نویسی و طراحی سایت . شماره تلفن : 09195227837 ایمیل : shahin.ahmadzadeh795@gmail.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا