ترفند هاترفند های ویندوز

روش غیر فعال کردن تبلیغات شخصی گوگل در اندروید

روش غیر فعال کردن تبلیغات شخصی گوگل در اندروید

گوگل برای نمایش آگهی ها و تبلیغات هدفمند خود، از تاریخ مرورگر گوشی یا تبلت شما بهره می برد. با این کار در می یابد که به چه چیز هایی بیشتر علاقه دارید، از این رو آگهی و تبلیغات خود را بر پایه همین علاقه مندی ها برای شما نمایش می دهد.

ولی این آگهی ها و تبلیغات برای بسیاری از کاربران موبایل های اندروید، آزار دهنده می باشد، بویژه اگر کاربر گوشی خود را دست کسی بدهد و در آن هنگام آگهی و تبلیغات شخصی روی نمایشگر گوشی پدیدار شود. خوشبختانه راهی برای حذف  و رد کردن این آگهی ها  و تبلیغات مبتنی بر علاقه مندی ها پیش روی شما می باشد. با انجام این کار، گوگل دیگر از فعالیت های شما برای نمایش آگهی هایش، بهره نخواهد برد. شما می توانید ویژگی نمایش آگهی و تبلیغ گوگل در اندروید را تنها با چندین تپ ساده غیر فعال نمائید.

چگونه آگهی ها و تبلیغات گوگل را که مبتنی بر علاقه مندی هاست حذف نمائیم؟

  1. در گوشی اندروید خود به بخش تنظیمات یا Settings بروید.
  2. در پایین بخش تنظیمات روی گزینه Google option یا سرویس گوگل بزنید.

گوشزد: این مسیر بسته به برند موبایل یا تبلت شما و نسخه اندروید آن می تواند کمی متفاوت باشد.

  1. بخش Ads یا تبلیغات را برگزینید.
  2. گزینه “Opt out of Ads Personalisation” یا “انصراف از شخصی سازی آگهی ها” را فعال نمائید.
غیر فعال کردن تبلیغات شخصی گوگل در اندروید
بخش Ads یا تبلیغات را برگزینید, گزینه “Opt out of Ads Personalization” یا “انصراف از شخصی سازی آگهی ها” را فعال نمائید,روشتک,raveshtech
  1. پیامی در برگه پدیدار می شود که به شما می گوید: “شما آگهی ها را همچنان خواهید دید ولی ممکن است بر اساس علایق شما نباشد.“، گزینه تائید یا OK را بزنید تا تغییرات انجام شده روی دستگاهتان انجام شود.

نَک (حالا) دیگر گوگل از ID تبلیغاتی شما برای اهداف تبلیغاتی خود بهره نخواهد برد. درسته که شما همچنان زیر نظر گوگل خواهید بود ولی دستکم دیگر آگهی های نمایشی برای شما مربوط به تاریخ مرورگر شما و جستجو های شما نخواهد بود.

البته شما برای ندیدن آگهی ها و تبلیغات مبتنی بر علایق خود، می توانید یک گام هم فراتر بروید! پس همراه ما باشید تا آن را به شما نشان بدهیم.

روش ریست کردن شناسه آگهی یا  ID تبلیغات گوگل در اندروید

روش ریست کردن شناسه آگهی یا  ID تبلیغات گوگل در اندروید,روشتک,raveshtech

توجه کنید، با ریست کردن شناسه آگهی یا  ID تبلیغات گوگل ، همه داده های گردآوری شده پیشین از سوی اپلیکیشن های دستگاه شما و کارکرد های اینترنتی شما پاک خواهد شد.

با این کار پایگاه داده یا database دستگاه شما بطور کلی پاک خواهد شد و داده های تازه زیر یک شناسه آگهی تازه، گرداوری خواهند شد. پس برای کاهش داده های تبلیغی ، می توانید ID تبلیغات گوشی یا تبلت خود را دستکم هفته ای یکبار، ریست نمائید.

برای اینکار بسنده است که با دنبال کردن مسیر پیشین و رفتن به بخش تبلیغات گوگل، گزینه “بازنشانی شناسه تبلیغاتی” یا “Reset advertising ID”  را بتپید.

نکته: گوگل به شما پروانه داده تا آگهی ها و تبلیغات را گزارش یا report کنید اما دلیل گزارش و report آگهی را هم باید برای آنها نوشته یا ااز میان گزینه های ارائه شده انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا