سایت و اپلیکیشنطراحی سایتگرافیک

معرفی نرم افزار Adobe Muse طراحی وب سایت

معرفی نرم افزار Adobe Muse ،شرکت Adobe حدودا در سال ۲۰۱۱ حرکتی رو شروع کرد که میشه گفت تحول عظیمی در علوم طراحی وب به شمار میومد . این شرکت نرم افزاری رو تحت عنوان Adobe Muse رو در تاریخ August 15, 2011 در اختیار عموم قرار داد .

سلام دوستان عزیز ،

بعضی از ماها طراح گرافیک هستیم و بعضی هم کدنویس . در زمینه طراحی وب اصولا خیلی سخت میشه فردی رو پیدا کرد که به هر دو بخش مسلط باشه . گاهاً همین که ما در یکی از این موارد تخصص داریم و از مورد دیگر یا بی اطلاع هستیم و یا علم کافی رو نداریم ، مشکل بزرگی رو برای ما ایجاد میکنه تا نتونیم به تنهایی وب سایت های مورد نظرمون رو طراحی کنیم .

نرم افزار Adobe Muse چیست ؟

شرکت Adobe حدودا در سال ۲۰۱۱ حرکتی رو شروع کرد که میشه گفت تحول عظیمی در علوم طراحی وب به شمار میومد . این شرکت نرم افزاری رو تحت عنوان Adobe Muse رو در تاریخAugust ۱۵, ۲۰۱۱ در اختیار عموم قرار داد و مقرر شد که تا سال ۲۰۱۲ ( May ۷, ۲۰۱۲ ) که نسخه نهایی این نرم افزار ارائه میشه به صورت رایگان عرضه بشه .

معرفی نرم افزار Adobe Muse طراحی وب سایت
معرفی نرم افزار Adobe Muse طراحی وب سایت

نرم افزار Adobe Muse توانایی این رو داره که از صفر تا صد طراحی و راه اندازی وب سایت های استاتیکی شما رو انجام بده بدون اینکه شما حتی ۱ خط کدنویسی کنید ! معرفی نرم افزار Adobe Muse ،شرکت Adobe حدودا در سال ۲۰۱۱ حرکتی رو شروع کرد که میشه گفت تحول عظیمی در علوم طراحی وب به شمار میومد . ،میشه گفت این نوع طراحی وب ، نسل پیشرفته وب سایت های فلشی هستند که با نرم افزار Adobe Flash و یاSwishmaxساخته میشدند چون اون وب سایت ها هم نیازی به دانش کدنویسی نداشتند و فقط کافی بود کار با نرم افزار رو یاد بگیرید و بتونید از ابزارها به درستی استفاده کنیند.

معرفی نرم افزار Adobe Muse ،این نرم افزار از ۴ بخش اصلی تشکیل شده است :
Planning : در این بخش شما صفحات سایت ، صفحه اصلی و نقشه سایت را مشخص می کنید . این بخش ارتباط صفحات با یکدیگر و تعامل آن ها را مشخص می کند . همچنین سایز صفحات نیز در این بخش تنظیم می شوند .
Design : در اینجا شما طراحی وب سایت را آغاز می کنید . تصاویر ، متن ، ویدیو و سایر عناصری که در وب سایت ها می بینید را می توانید در این جا به کار بگیرید تا سایت خود را طراحی کنید . انواع انیمیشن ها ، منوها ، اسلایدرها ، تب ها و سایر عناصر طراحی رابط گرافیکی کاربر در دسترس هستند . شما همچنین می توانید در طراحی از قابلیت شناور بودن عناصر نیز کمک بگیرید . کافی است هر چه می خواهید با ماوس بر روی صفحه بکشید و رها  کنید .
Preview : در این بخش پیش نمایشی از سایتی که طراحی کرده اید را همراه با تمام عناصر حرکتی و بصری خواهید دید
Publish : در این بخش می توانید سایت خود را بر روی وب منتشر کنید و آنچه که به صورت بصری طراحی کرده اید به صورت صفحات وب و همراه با کد تحویل بگیرید .
ویژگی های کلیدی نرم افزار Adobe Muse:
– دارای صدها فونت معروف و کاربردی صفحات وب
– اضافه کردن تعامل و پیوند با صفحات وب
– گزینه های میزبانی و هاست وب سایت
– قابلیت ویرایش در مرورگر
– استفاده از آخرین استانداردهای وب
– امکان برنامه ریزی سایت بصری ساده برای دسکتاپ و موبایل
– امکانات تست و پیش نمایش سایت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا