اخبارسایت و اپلیکیشن

معرفی چند کسب و کار اینترنتی

معرفی چند کسب و کار اینترنتی همانطور که میدانید بسیاری از افراد قصد کسب درآمد اینترنتی را دارند اما نمیدانند که چه ایده ایی را شروع کنند. خیلی از افراد به دنبال ایده ناب میگردند. اگر قصد دارید که یک شغل اینترنتی مناسب انتخاب کنید و کسب و کار اینترنتی پولسازتان را راه اندازی کنید پیشنهاد میکنم حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. البته قبل از اینکه شما را با این ایده ها اشنا کنم میخواهم به شما آموزش بدهم که بهترین ایده را چطور برای کسب و کار و شغل اینترنتی خودتان انتخاب کنید.

معرفی چند شغل اینترنتی پردرآمد

۱ ساخت اپلیکیشن کاربردی  :

معرفی چند کسب و کار اینترنتی

یکی از شغل اینترنتی مهم که خیلی راحت میتوانید از ان کسب درامد کنید طراحی یک برنامه ی کاربردی  و خلاقانه برای گوشی های اندروید و ایفون میباشد . اگر دقت کنید میبینید که تلفن های همراه همه جا هستند و روز به روز در حال افزایش پیدا کردن هستند  .شما با داشتن یک ایده ی خلاق و جذاب میتوانید خیلی راحت به درامد فوق العاده ای در ماه برسید . زمان گذاشتن برای طراحی یک اپلیکیشن و فروش ان خیلی ارزش دارد زیرا روشی حرفه ای برای کسب درامد اینترنتی و رسیدن به درامد بسیار بالایی میباشد .اگر واقعا شما به برنامه نویسی اندروید و ios  علاقه دارید و یا اینکه یک برنامه نویس هستید  خیلی راحت میتوانید زندگی خود را متحول کنید . اگرم واقعا برنامه نویسی نیستید در ادامه ما شما را با چند شغل اینترنتی که اصلا نیاز نیست برنامه نویسی باشید اشنا خواهم کرد پس همراه ما باشید.

۲_دومین شغل اینترنتی طراحی سایت :

معرفی چند کسب و کار اینترنتی

یکی دیگر از شغل های اینترنتی پر درامد و پرسود که در سطح جهان خیلی طرفدار دارد طراحی سایت میباشد . البته این را بدانید که برای طراحی سایت اصلا نیازی به برنامه نویسی وب نیست شما برای طراحی سایت میتوانید از سایت ساز های رایگان و cms  های رایگان استفاده کنید . خیلی از افراد فکر میکنند که برای راه اندازی و طراحی سایت باید برنامه نویسی بلد باشند و یا اینکه اگر برنامه نویسی نمیدانند باید بابت راه اندازی و ساخت سایتشان هزینه های زیادی پرداخت کنند در صورتی که اصلا اینطور نیست!

شما برای اینکه وبسایت راه اندازی کنید به هیچ علم برنامه نویسی و کدنویسی نیاز ندارید. به لطف بزرگ سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس راه اندازی و ساخت سایت برای تمام افراد ممکن شده است و بدون اینکه برنامه نویسی بلد باشید میتوانید سایت راه اندازی کنید. اگر کار با سیستم های مدیریت محتوا را یاد بگیرید میتوانید با طراحی سایت درآمدزایی داشته باشید. البته برای کسب درآمد از طراحی سایت نیازی به راه اندازی شرکت و دفتر ندارید. بسیاری از افراد توانسته اند با یادگیری طراحی سایت کار در منزل خود را راه اندازی کنند و به درآمد میلیونی برسانند.

اگر به مبحث طراحی سایت علاقه دارید میتوانید این ایده را جهت راه اندازی کسب و کار اینترنتی تان انتخاب کنید و با طراحی سایت برای دیگران کسب درآمد کنید.

مهارت طراحی سایت اصلا نیاز به بلد بودن علم برنامه نویسی مثل Html , Css, js ,php و … ندارد . شما دوستان عزیز خیلی راحت میتوانید بدون برنامه نویسی طراحی سایت را یاد بگیرید و پروژه های طراحی سایت انجام بدهید برای طراحی سایت بدون کد نویسی میتوانید از سایت اکادمی سبز استفاده کنید .

۳_سومین شغل اینترنتی فروش فالوور و لایک اینستاگرام :

معرفی چند کسب و کار اینترنتی

یکی دیگر از مشاغل اینترنتی پردرامدفروش فالوور و لایک اینستاگرام میباشد  . میزان درآمد از سیستم بسیار بالا میباشد . شما با راه اندازی این سیستم خیلی ساده میتوانید به درامد بالایی دست پیدا خواهید کرد . میزان سقف درامدزایی از این سیستم میتواند ماهانه چندین میلیون تومان باشد .

همان طور که میدانید شبکه ی اجتماعی اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی میباشد  که روزانه افراد زیادی در این شبکه ی اجتماعی عضو میشوند. شما برای راه اندازی این سیستم فروش فالوور اینستاگرام به هیچ سرمایه خواصی نیاز ندارید و خیلی ساده میتوانید این سیستم را برای خود  راه اندازی کنید . اگر این سیستم را راه اندازی کنید قطعا با روزی ۲ الی ۳ ساعت کار در منزل به درآمد باور نکردنی دست پیدا خواهید کرد .

میزان درامد زایی از این سیستم ۱۰۰ درصدی است اگر همان گونه که به شما اموزش میدهیم عمل کنید قطعا نتیجه ی مطلوب را میگیرید و به استقلال مالی دست پیدا خواهید کرد .

۴_چهارمین شغل اینترنتی ساخت فروشگاه اینترنتی :

معرفی چند کسب و کار اینترنتی
معرفی چند کسب و کار اینترنتی

چهارمین ایده شغل اینترنتی برای شما دوستان عزیز داشتن یک فروشگاه اینترنتی میباشد که در کشور ما خیلی مرسوم شده است همان گونه که میبینیم با پیشرفت علم بیشتر کسب و کار ها به سمت اینترنت کشیده شده اند .

معرفی چند کسب و کار اینترنتی باز هم بگم که برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی اصلا نیاز به علم برنامه نویسی نیست  شما خیلی راحت میتوانید با چند قدم ساده میتوانید فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید و خیلی سریع به درامد اینترنتی بسیار بالایی برسید .

در فروشگاه اینترنتی خود شما میتوانید محصولاتی که تولید میکنید و یا محصولاتی را که دارید ارائه بدهید که این محصولات میتوانند به صورت فیزیکی و یا دانلودی باشند که محصولات فیزیکی مثل یک طرح دستی , تابلو نقاشی , عطر ,  لوازم جانبی گوشی  و…  و محصولات دانلودی میتواند تخصص شما باشد که شما ان تخصص را در قالب فایل دانلودی ارائه میدهید و برای فروش قرار میدهید .

۵_پنجمین شغل اینترنتی خرید و  فروش دامنه :

یکی دیگر از شغل اینترنتی خرید و فروش دامنه میباشد . افراد زیادی هستند که از خرید و فروش دامنه به درآمد اینترنتی بسیار بالایی رسیده اند و این شغل به زمان و سرمایه کمی نیاز دارد . شما دوستان عزیز میتوانید با قیمت بسیار پایین یک دامنه را خریداری کنید  و ان را با قیمت بالا تری برای فروش قرار بدهید برای این کار لازم است در سایت های حراج دامنه عضو شوید .

۶_ششمین شغل اینترنتی طراحی قالب و افزونه وردپرس :

یکی دیگر از شغل اینترنتی پر درامد برای برنامه نویسان وب طراحی قالب و پلاگین برای سایت های وردپرسی میباشد . اگر شما با زبان های برنامه نویسی وب اشنا هستید خیلی راحت میتوانید به درامد بسیار بالایی از طریق طراحی قالب و افزونه وردپرس برسید . میتوان گفت این شغل اینترنتی میتواند به عنوان سرمایه باشد .شما هر قالبی را که طراحی میکنید میتوانید در مارکت های ایرانی و خارجی ان را قرار بدهید و بفروشید البته شما از این طریق میتوانید درامد دلاری هم کسب کنید . شما با طراحی چند قالب و افزونه وردپرس حرفه ای  و انتشار ان در بازار اینترنتی ایران و جهان مثل تم فارست و… خیلی راحت به درامد بسیار بالایی خواهید رسید .

۷_هفتمین شغل اینترنتی سئو و بهینه سازی وبسایت :

یکی دیگر از مشاغل اینترنتی پر درامد سئو و بهینه سازی وبسایت ها میباشد . شما اگر به یک متخصص سئو تبدیل شوید خیلی راحت میتوانید پروژه های سئو انجام بدهید که درامد بسیار بالایی دارد . این را بدانید که برای سئو و بهینه سازی سایت اصلا نیاز به علم کد نویسی و زبان برنامه نویسی خاصی نیست .

علم سئو مانند علم برنامه نویسی نیست  با یاد گیری سئو میتوانید اینده ی خود را تضمین کنید ولی برای یاد گیری این شغل اینترنتی باید زمان بگذارید تا خیلی زود به یک متخصص سئو حرفه ای تبدیل شوید . سئو علمی است که از طریق تجربه بدست می اید و شما باید ان را تجربه کنید به هر حال سئو نیز میتواند یک شغل اینترنتی  پر درامد باشد .

۸_هشتمین شغل اینترنتی خرید و فروش سایت :

دهمین شغل اینترنتی خرید و فروش وبسایت میباشد . برای درک این مدل کسب و کار اینترنتی فرض کنید شما در زمینه ی املاک و ساخت و ساز فعالیت میکنید , کسی که خانه را با قیمت پایین تری خریداری میکند و پس از باز سازی و تعمیرات ان خانه را با قیمت بالا تری میفروشد . برای شروع این کار میتوانید از سایت هایی شروع کنید که  در flippa.com ثبت شده اند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا