اپلیکشن هاامنیتترفند هاترفندهای اندرویددانلود رایگانسایت و اپلیکیشنگوگل پلیگوگل کروم

نصب گوگل پلی استور مود شده در اندروید

گوگل پلی استور برنامه ­ای کاملا کاربردی و لازم برای تمامی دستگاه­ های اندرویدی است که به وسیله آن کاربر قادر به نصب و مدیریت برنامه ­های کاربردی بر روی دستگاه اندرویدی خود خواهد بود. همچنین بروزرسانی برنامه ­های موجود بر روی دستگاه نیز به وسیله این برنامه کاربردی قابل دریافت و نصب است.

با تمام خوبی­ هایی که این برنامه کاربردی دارد، گاهی ممکن است هنگام کار با آن دچار مشکل شوید. به عنوان مثال برخی از برنامه­ های کاربردی برای مردم کشور ایران، قابل دانلود نباشد و یا برنامه­ های دانلود شده نیاز به لایسنس داشته باشند. کلیه این مشکلات با نصب گوگل‌پلی استور مود شده رفع خواهد شد.

نحوه نصب گوگل پلی استور مود شده

قبل از اینکه وارد بحث آموزش نصب گوگل پلی مود شده شویم، ذکر یک نکته اهمیت دارد. پیش از طی مراحل ذکر شده در زیر، از برنامه بکاپ تهیه کنید تا در صورت وجود مشکل به حالت اول برگردانید.

۱- برنامه Lucky Patcher را دانلود و بر روی دستگاه اندوریدی خود نصب کنید. به یاد داشته باشید که این برنامه به دلیل نقض قوانین گوگل پلی بر روی این مارکت موجود نیست و باید آن را از وبسایت­های دیگر دانلود کنید. این برنامه روی وبسایت­های فارسی زبان موجود است.

۲- پس از نصب Lucky Patcher، وارد برنامه شوید و در قسمت پایین برنامه گزینه Toolbox را انتخاب کنید. در صفحه­ای که برای شما ظاهر می­شود، روی گزینه Install Modded Google play store ضربه بزنید.

۳- در صفحه بعد با توجه به نسخه سیستم عامل اندروید خود، از بین گزینه ­ها بالاترین نسخه موجود از پلی استور مود شده را انتخاب کرده گزینه Install را از پایین صفحه انتخاب کنید.

۴- منتظر بمانید تا نسخه مورد نظر شما دانلود شود و سپس خودکار نصب شود.

۵- در انتها پیغامی با این مضمون که برنامه نصب شده و نیاز به ریست گوشی دارید، برای شما به نمایش در می­آید. گزینه Yes را انتخاب کنید و منتظر شوید تا دستگاه اندرویدی شما مجددا راه اندازی شود.

در صورتی که می­خواهید مجددا از نسخه اصلی گوگل پلی استفاده کنید، مجددا وارد همین برنامه شوید و در مسیر Toolbox گزینه Original google play store را انتخاب و نصب کنید.

<<گروه فنی‌مهندسی زرین‌هور>>

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا