سایت و اپلیکیشن

چگونه می توان ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی ابری رایگان دریافت کرد

در اینجا لیستی از فضای ابری رایگان موجود در بازار آمده است. فضای آزاد ارائه شده توسط ابرهای مختلف بین ۱۰۰ تا ۵ گیگابایت متغیر است. برخی دیگر مانند Degoo ، Mega ، OneDrive و غیره از طریق ارجاع به جایزه یا تبلیغات دیگر ، فضای بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهند.

CBackup ( 10GB Free Cloud Storage)

1 ترابایت فضای ذخیره سازی ابری

CBackup یک سرویس پشتیبان گیری ابری حرفه ای است که به شما امکان می دهد از رایانه شخصی ویندوز در ابرهای عمومی مانند Google Drive ، Dropbox ، OneDrive ، FTP/SFTP و غیره به راحتی پشتیبان بگیرید. فضای ذخیره سازی اختصاصی آن با نام CBackup Cloud ، هر حساب را با ۱۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری رایگان ارائه می دهد (و می توانید ارتقا دهید تا ۱۰۰۰ گیگابایت CBackup با ۲.۹۹ دلار در ماه دریافت کنید). و می توانید پشتیبان گیری خودکار کامپیوتر را به سادگی با آن دریافت کنید.

با استفاده از آن ، می توانید انتقال داده ها بین ابرها را نیز فعال کنید ، به عنوان مثال ، انتقال عکس ها از OneDrive به Google Drive به صورت دستی. از نظر امنیت داده ها ، CBackup به داده های شما دسترسی ندارد ، مگر اینکه شما آن را مجاز کرده باشید ، و در حفاظت از داده ها از رمزگذاری AES 256 بیتی استفاده می کند.

Degoo (100GB Free Cloud Storage)

چگونه می توان ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی ابری رایگان دریافت کرد

Degoo یک سرویس ذخیره سازی ابری قدرتمند است که در ذخیره سازی عکس تخصص دارد و در پشتیبان گیری از فیلم ها ، فایل ها و سایر داده ها نیز کار بزرگی انجام می دهد. ۱۰۰ گیگابایت فضای رایگان برای هر کاربر ارائه می دهد و افراد می توانند با دعوت از دوستان و تماشای تبلیغات ، فضای رایگان بیشتری دریافت کنند.

از آنجا که Degoo یک راه حل ابری مبتنی بر وب است ، فقط می توانید از برنامه های تلفن همراه پشتیبان گیری شده خود در دستگاه های Android و iOS دسترسی داشته باشید. علاوه بر این ، یک عیب وجود دارد که باید به طور دوره ای از ابزار استفاده کنید. اگر حساب بیش از ۹۰ روز غیر فعال باشد ، حذف می شود.

Mega (50GB Free Cloud Storage)

مگا ، با ویژگی های امنیتی پیشرو در بازار کلید رمزگذاری خصوصی ، پس از ثبت نام در آن ۵۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری رایگان ارائه می دهد.

با این حال ، حافظه رایگان ۵۰ گیگابایتی پس از یک ماه ثبت نام به ۱۵ گیگابایت کاهش می یابد. در واقع ، ۱۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی دائمی برای کاربران است. با تکمیل MEGA Achievement ، که محدودیت زمانی نیز دارد ، می توانید فضای بیشتری دریافت کنید.

با این حال ، امنیت اضافی ارائه شده توسط مگا یک جنبه بد نیز دارد. شما باید کلید رمزگذاری را به خاطر بسپارید و نمی توانید آن را فراموش کنید. اگر فراموش کردید ، دیگر نمی توانید دوباره به آن وارد شوید ، زیرا کلید رمزگذاری جدیدی برای شما ارسال نمی کند.

Blomp (20GB Free Cloud Storage)

یک حافظه دیگر نیز به نام Blomp وجود دارد که ۲۰ گیگابایت فضای خالی دارد. آنها اظهار داشتند که این مبلغ می تواند تا ۲۰۰ گیگابایت با پاداش ارجاع ، به ازای هر زیر مجموعه ۲۰ گیگابایت دریافت کند.

با این حال ، کاستی هایی دارد. از یک طرف ، هیچ رمزگذاری AES 256 بیتی با آن وجود ندارد ، این بدان معناست که اطلاعات شما ذخیره شده در آن امن نیست. از سوی دیگر ، نسخه کلاینت دسکتاپ کار نمی کند ، می توانید از طریق مرورگرهای وب به آن دسترسی پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا