ترفند هاترفند های ویندوز

کرک نرم افزار ها

اگر میخواهید بدون محدودیت، از همه امکانات نرم افزارهایی که نیاز به فعالسازی دارند استفاده کنید باید انواع کرک ها را بشناسید و نحوه کرک کردن نرم افزارها را یاد بگیرید. تا پایان این مقاله با زرین هور همراه باشید.

نکته اول

قبل از هرکاری بهتر است فایل ReadmeHelp یا همون راهنمای نصب و فعالسازی نرم افزار ها را بخوانید تا کارهای لازم مانند غیر فعال سازی آنتی ویروس، اینترنت یا بلاک کردن برنامه در فایروال را انجام دهید.

Keygen

معمولا فعال سازهایی که از نوع keygen هستند را باید اجرا و اگر اطلاعاتی نیاز بود وارد کنید، بعد یک سریال برای شما ساخته می شود که باید این سریال را کپی و در نرم افزار وارد کنید تا فعالسازی انجام شود.

Crack

کرک

اگر فعال ساز نرم افزارتون crack بود، باید فایل هایی که داخل پوشه crack نرم افزار هستند را کپی و در مسیر نصب نرم افزار paste کنید و پیغام copy and replace را تایید کنید.

Patch

اگر فعال سازی بصورت patch بود، باید فایل patch را کپی و در مسیر نرم افزار paste و اجرا نمایید. زمانی که کارتون با فایل patch تمام شد بهتر است با shift + delete فایل را حذف کنید تا انتی ویروس آن را شناسایی نکند.

Serial

کرک

البته ممکن است نرم افزارتون با یک سریال فعال شود. که این سریال در فایل متنی به نام Serial داخل پوشه نرم افزار موجود است. میتوانید سریال یا پسورد را از آن فایل کپی کنید و داخل نرم افزار وارد کنید تا فعال گردد.

نکات نهایی

  • دقت کنید ممکن است بعضی از کرک ها ویروسی باشند پس بهتر است نرم افزار و کرک آن را از سایت های معتبر دانلود کنید.
  • نرم افزاری که با کرک فعال کردید، آپدیت نکنید تا کرک آن غیر فعال نشود.

ممنون که پایان این مقاله با زرین هور همراه بودید امیدواریم براتون مفید واقع بوده باشه.


بیشتر بخوانید:

بدافزار چیست؟


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا