اپلیکشن هااخبار

کو واچینگ طرح جدید اینستاگرام برای کنار هم بودن در قرنطینه

کو واچینگ طرح جدید اینستاگرام برای کنار هم بودن در قرنطینه ،امروزه همه ی ما خواهی نخواهی درگیر قرنطینه هستیم.به مرور بیشتر متقاعد می شویم که باید در خانه بمانیم.و هرچه بیشتر در خانه میمانیم بیشتر دلتنگ میشویم.مخصوصا که در فرهنگ ما در جوانی وقتمان در جمع دوستان میگذرد. ودر میانسالی در جمع های خانوادگی شبانه سرگرم خواهیم شد.مدت ها و شاید ساعت ها در خانه ماندن مارا بر آن داشته تا از اعتیاد به انستاگرام هم خسته شویم.چرا که دلمان برای با هم بودن تنگ شده است.

کو واچینگ چیست؟

اما اینبار باز هم فناوری به کمک ما می آید.فناوری کو واچینگ و یا قابلیت جدید در اینستاگرام که با آپدیت آن این امکان در دسترس خواهد بود. به‌روزرسانی جدید اینستاگرام، بخشی از رشته تغییرات این شبکه اجتماعی است که با هدف ترغیب مردم به ماندن در خانه تدوین شده‌ است.

البته نکته ی حائز اهمیت از فعالیت محدود این قابلیت در نواحی خاص جغرافیایی برای رصد بازخورد ها و سپس عمومیت یافتن آن در سطح جهان می شود.

کو واچینگ طرح جدید اینستاگرام برای کنار هم بودن در قرنطینه

ابزار «کو-واچینگ» به شما این امکان را می‌دهد تا «پست»ها را همراه با دوستانتان نگاه کنند. این ابزار امکان می‌دهد تا افراد از طریق گپ‌ و گفت‌وگوی صوتی، گردهم آیند و همزمان و با هم عکس‌ها یا ویدیوها را تماشا کنند و امکان حرف زدن درباره آنچه می‌بینند را برای کاربران فراهم می‌کند.اینبار دوباره می توانید با دوستانتان به صورت گروهی کنار هم جمع شوید.

اما اینبار یکی از تفریحات ما نیز چاشنی این دور هم بودن خواهد بود.اینستاگرام را کنار هم خواهیم دید.به انضمام لایک ها و گفت و گوهای دوستانه راجب به لایک ها پست ها و البته ویدئو های اینستاگرامی.

این امکان، در ابزار «گپ‌وگفت» (چت) ویدیویی تعبیه شده است که می‌توان آن را از قسمت پیام مستقیم اجرا کرد. این ابزار مثل یک «چت ویدیویی» معمولی، با یک یا چند کاربر باز می‌شود، و بعد می‌توان در آنجا عکس‌ها را به اشتراک گذاشت.

این امکان نرم‌افزاری به این امید تدوین شده است که به مردم امکان دهد وقتی برای دوری گزیدن اجتماعی در خانه مانده‌اند، احساس با هم بودن و در ارتباط بودن داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا