اپلیکشن هااینستاگرامترفند هاترفند های IOSترفند های ویندوزترفندهای اندروید

ترفند های مخفی اینستاگرام

ترفند های مخفی اینستاگرام: رابط کاربری اینستاگرام طوری طراحی شده که کاربران بدون نیاز به صرف وقت زیاد می‌توانند از پیچ‌وخم آن سر دربیاورند. اما این سرویس اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو مرتباً ویژگی‌های جدیدی را ارائه می‌کند که حتی برای برخی از آن‌ها خبری منتشر نمی‌شود و همچنین دانستن ترفندهای اینستاگرام می‌تواند به فعالیت بهتر و آسان‌تر در این شبکه اجتماعی کمک می‌کند.

تمام پست‌هایی را که لایک کردید، ببینید

ترفند اینستاگرام 4

مرور خاطرات گاهی برای ما شیرین است. شاید شما هم دوست داشته باشید همه عکس‌هایی که لایک کردید را در یک صفحه ببینید و همچنین میتوانید بر روی گوشی دیگر افراد این کار را انجام دهید تا ببینید بیشتر به چه چیز هایی علاقه مند است.

روش کار:

به پروفایل خود بروید

به منو سه خط بروید

تنظیمات یا Setting را انتخاب کنید

بر روی Account کلیک کنید

و سپس Posts You’ve Liked را انتخاب کنید

حالا همه عکس‌هایی را که لایک کرده‌اید، در یک صفحه دارید

ایجاد متن رنگین‌کمانی در استوری‌ها

اینستاگرام

ایجاد متن چندرنگ در استوری اینستاگرام یک ترفند مخفی نیست و بسیاری از کاربران از آن استفاده می‌کنند.

روش کار:

ابتدا ابزار تایپ را انتخاب کنید، بعد از تایپ کاراکترها، هرکدام از حرف‌ها یا کلمات را انتخاب و سپس رنگشان را تغییر دهید. اما ایجاد متن رنگین‌کمانی از این هم بسیار ساده‌تر است.

برای اینکه چنین کاری را سریعاً انجام دهید، ابتدا متن را تایپ کنید و سپس کل آن را انتخاب کنید. بعد از انجام این کار، یک انگشت شست را بر نخستین رنگ در سمت راست قرار دهید و نگه دارید تا ابزار گرادیان پدیدار شود. انگشت شست دیگر را هم بر گوشه‌ی متن نگه دارید و همزمان با تغییر رنگ، آن انگشت قرار گرفته بر متن را حرکت دهید تا به‌راحتی متن شما به یک متن واجد رنگ‌های مختلف بدل شود.

زمان آنلاین بودن خود را محدود کنید

این یکی از ترفند های مخفی اینستاگرام می باشد که برای همه افراد مخصوصا دانش آموزان و افرادی ک اتلاف وقت برایشان بسیار مهم است، می تواند بسیار مفید باشد.

برای حل مشکل اتلاف وقت، اینستاگرام ساعت روزانه ارائه کرده‌است.

روش کار:

به پروفایل خود بروید و منو سه خط سمت راست را انتخاب کنید

بر روی  Your Activity > Set Daily Reminder ضربه بزنید

مقدار زمانی که می‌خواهید را تعیین کنید و Set Reminder را انتخاب کنید.

آنفالو کردن بدون اینکه واقعاً چنین کاری را انجام دهید

اگر از دست پست‌ها و استوری‌های برخی از کاربران عاصی شده‌اید، و به هر دلیلی نمی‌خواهید آن‌ها را آنفالو یا بلاک کنید، می‌توانید از این قابلیت اینستاگرام بهره ببرید. این سرویس چندین ماه قبل مشخصه میوت کردن پست‌ها و استوری‌ها را معرفی کرد که احتمالاً حالا بسیاری از کاربران با این موضوع آشنا هستند.

روش کار:

راحت‌ترین راه برای میوت کردن، نگه داشتن انگشت بر استوری افراد در تایم‌لاین است تا زمانی که گزینه‌ی Mute پدیدار شود. سپس با ضربه بر آن، می‌توانید فقط استوری یا استوری به همراه پست‌های کاربر مذکور را میوت کنید تا دیگر برای شما نمایش داده نشوند.

هشتگ‌ها را در پست‌ها مخفی کنید

ترفند اینستاگرام 6

یکی از جالب‌ترین ترفندهای اینستاگرام مخفی کردن هشتگ‌هاست. هشتگ‌ها قطعا به رشد و دیده شدن شما در اینستاگرام کمک خواهند کرد. اما گاهی استفاده از هشتگ‌ها نظم کپشن شما را بهم می‌ریزد. برای همین بهتر است آنها را مخفی نگه دارید.

روش کار:

روش اول:


یک راه آسان برای پنهان کردن هشتگ شما این است که آنها را به راحتی از کپشن خود خارج کنید و آنها را در اولین کامنت خود بنویسید. پس از گرفتن کامنت دیگری، هشتگ شما با اطمینان در بخش کامنت‌ها پنهان می‌شود.

روش دوم:

روش دیگر این است که در خود کپشن، هشتگ‌هایتان را مخفی کنید. بعد از نوشتن کپشن، از نقطه، خط یا هر کدام از آیکون‌ها استفاه کنید و به اندازه سه خط پایین بروید. کپشن شما، بیشتر از سه خط نمایش داده نمی‌شود.هشتگ‌های شما از دید فالوورها پنهان خواهد بود، مگر اینکه آنها گزینه See More را بزنند.

صرفه‌جویی در مصرف انرژی و اینترنت

اینستاگرام

اینستاگرام به‌خودی‌ خود می‌تواند به‌سرعت شارژ باتری و حجم اینترنت موبایل را به اتمام برساند. به همین خاطر اگر می‌خواهید سرعت این روند را کاهش دهید، با فعال کردن یک گزینه می‌توانید کاری کنید که اینستاگرام حجم اینترنت کمتری را مصرف کند که این کار منجر به کاهش سرعت مصرف شارژ باتری هم می‌شود.

روش کار:

در اندروید، با مراجعه به پروفایل و سپس Setting، در بخش Account بر Cellular Data Use ضربه بزنید. در iOS، برای مراجعه به این بخش ابتدا بر Account و سپس بر Cellular Data Use ضربه بزنید گزینه‌ی Use Less Data را فعال کنید.

از کجا بدانیم به چه کسانی درخواست دوستی دادیم

ترفند اینستاگرام 8

خیلی وقت‌ها برای کسی درخواست دوستی می‌ فرستید و بعد از مدتی یادتان می‌ رود برای چه کسی فرستاده بودید و یا اصلا درخواستی داده بودید یا خیر. این اطلاعات و بسیاری از اطلاعات دیگر اینستاگرام خود را می‌ توانید با روش زیر به دست آورید.

روش کار:

به پروفایل خود بروید و منو سه خط را بزنید تا به Setting بروید

بعد از آن Security را انتخاب کنید

سپس بر روی گزینه Access Data کلیک کنید

در اینجا اطلاعات زیادی می‌توانید پیدا کنید از جمله روزهایی که پسوورد را عوض کردید، ایمیل‌های قدیمی شما، بیو و نام کاربری‌هایی که داشتید و…

در بخش Connection در قسمت Current Follow Request درخواست‌های دوستی‌ای که فرستادید را مشاهده کنید.

پست اینستاگرام را در پینترست پین کنید

گاهی اوقات برای بازدید بهتر و بیشتر پست های اینستاگرامی خود لازم است که از برنامه های جانبی ای نظیر pinterest استفاده کنید تا بتوانید تعداد افراد بیشتری را با پست خود آشنا کنید که این یکی از ترفند های مخفی اینستاگرام نیز می باشد.

روش کار:

بر روی اپلیکیشن موبایلی اینستاگرام، بر روی پست کلیک کنید تا بتوانید آن را به طور کامل مشاهده نمایید. سپس سه نقطه موجود در سمت راست و بالای تصویر را انتخاب کنید. Copy Share URL را انتخاب نمایید. اپلیکیشن موبایلی پینترست را انتخاب کنید  و به صفحه پروفایل خود بروید. اگر آخرین نسخه از آن را داشته باشید، از شما خواهد پرسید که می خواهید تصاویر را از کلیپ برد خود تولید کنید یا خیر. حالا می توانید آدرس کپی شده از اینستاگرام را مورد استفاده قرار دهید.

download pinterest

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا