ترفند هاترفند های ویندوز

آنتی ویروس ، ۴ تا از بهترین آنتی ویروس‌های رایگان(پارت۲)

در این مقاله از زرین هور ۴ تا از بهترین آنتی ویروس ها رایگان(پارت۲) را به شما معرفی میکنیم امیدواریم براتون مفید باشه. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

۱-Sophos home

آنتی ویروس

با نصب این نرم افزار، آنتی ویروس استاندارد و حفاظت در برابر بدافزار را همراه با ابزار آنتی فیشینگ برای مرورگر خواهید داشت. همچنین امکان کنترل محتوا از طریق سیستم مرکزی با پشتیبانی حداکثر ۱۰ سیستم وجود دارد که میتواند در کنترل فرزندان در فضای اینترنت بسیار مفید باشد.

هر چند سوفوس هوم همواره نوتیفیکیشن هایی را به شما نمایش میدهد؛ این نرم افزار تا چند ماه پیش، نسخه پولی نداشت و در نتیجه تبلیغی در این خصوص انجام نمی داد. این روند از فوریه ۲۰۲۱ با ارائه سوفوس هوم پریمیوم تغیر کرد.

لینک دانلود برای Sophos home

2-Avira

آنتی ویروس

آنتی ویروس رایگان اویرا در کشف تهدیدهای امنیتی قدرتمند عمل میکند و برای انجام این کار فشار زیادی به سخت افزار شما وارد میکند.

رابط کاربری این نرم افزار تمیز و کارپسند طراحی شده است. اویرا با وجود رایگان بودن، قابلیت هایی نظیر محافظت در برابر بد افزار ها و فیشینگ را شامل میشود. همین امکانات جانبی، اویرا را به یکی از بهترین آنتی ویروس های رایگان موجود، تبدیل کرده است.

و اما تنها نکته آزار دهنده در مورد آویرا، پاپ‌آپ های متعدد و آزار دهنده آن هنگام اجر است.

لینک دانلود برای Avira

3-AVG

این آنتی ویروس مقاومت قابل قبولی را در برابر ویروس ها از خود نشان میدهد و روند انجام این کار کمترین فشار را به سیستم وارد میکند. مانند سایر برنامه های رایگان آنتی ویروس، AVG نیز دارای نمایش گاه و بی گاه تبلیغات است؛ با این حال، از آن جایی که پایگاه داده‌ی عظیم با کاربران بسیاری بهره می برد، قدرت تشخیص ویروس بالایی دارد و میواند گزینه مناسبی برای کاربران به شمار بیاید.

نکته منفی در خصوص AVG این است که ابزار ضد فیشینگ آن چندان قوی عمل نمیکند و این برنامه برخلاف همتای خود یعنی Avast از داشتن ویژگی هایی مانند افزونه ها محروم است.

لینک دانلود برای AVG

4-panda

نرم افزار پاندا کاملا مبتنی بر فضای ابری کار میکند و به همین جهت از منابع سیستمی کمترین استفاده ممکن را می برد.

حالت گیمینگ و ایمن سازی در برابر ورودی های USB از قابلیت های جذاب پاندا محسوب میشوند. در حالت گیمینگ فشار از روی پردازنده برداشته میشود تا تجربه بازی شما تحت تاثیر قرار نگیرد. ایمن سازی USB نیز سیستم شما را در برابر ویروس هایی که معمولا از طریق فلش مموری ها منتقل میشوند محافظت میکند.

لینک دانلود برای panda

ممنون که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید امیدواریم براتون مفید واقع شده باشه.


بیشتر بخوانید:

درایور های ویندوز، بهترین نرم افزارها برای این کار


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا