ترفند های ویندوزشبکهمایکروسافت آفیسنرم افزار

اکتیو کردن ویندوز ۱۰

چگونه ویندوز ۱۰ را اکتیو کنیم

اکتیو کردن ویندوز ۱۰:مهمترین کاری که باید بعد از نصب ویندوز آنجام دهید فعال سازی یا اکتیو کردن ویندوز است. چرا که اگر ویندوز را اکتیو نکنید نمیتوانید از اکثر ویژگی های آن مثل بخش Personalizes ویندوز برای شخصی سازی محیط ویندوز به سلیقه خود استفاده کنید همچنین جدا از این مسائل بعد از یک مدت مشخص خود ویندوز نیز از دست شما خارج خواهد شد و مدام با صفحه مشکی مواجه میشوید که به شما میگوید ویندوزتان را اکتیو کنید.

چگونه ویندوز ۱۰ را اکتیو کنیم

برای اکتیو کردن ویندوز ۱۰ کافیست ابتدا نرم افزار KMSAuto را دانلود کنید سپس آنرا از حال Zip خارج کنید.

پس از Extract کردن KMSAuto از حالت Zip روی فایل KMSAuto Net.exe کلیک راست کرده و گزینه Run As Administrator را انتخاب کنید تا برنامه با مجوز لازم برای ویرایش سیستم اجرا شود.

نکته: توجه کنید اگر در سیستم عامل تان از آنتی ویروس خاصی استفاده میکنید و یا اینکه آنتی ویروس Windows Defender تان آپدیت میباشد، معمولا اینطور است که آنتی ویروس ها برنامه KMSAuto Net.exe را به عنوان یک ویروس شناسایی میکنند. پس قبل از اینکه برنامه را اجرا کنید یا آنتی ویروس خود را موقتا متوقف کنید یا برنامه KMSAuto Net.exe را به بخش Exclude آنتی ویروس اضافه کنید.

بعد از اجرا شدن برنامه KMSAuto Net.exe به صورت Run As Administrator روی گزینه Activation کلیک کنید سپس روی گزینه Activate Windows کلیک کنید تا شروع به فعال سازی ویندوز کند.

آموزش فعال سازی ویندوز 10

معمولا کمتر از ۱ دقیقه زمان میبرد تا سیستم عامل ویندوز اکتیو شود، بعد از اتمام فرایند اکتیو کردن از شما سوالی مبنی بر ساخت یک وظیفه زمان بندی شده میپرسد تا هر ده روز به صورت خودکار ویندوز دوباره اکتیو شود. روی گزینه Yes کلیک کنید و منتظر بمانید تا وظیفه زمان بندی شده ساخته شود.

نکته: توجه کنید اگر در مرحله قبل فقط آنتی ویروس خود را غیر فعال کرده باشید و برنامه KMSAuto Net.exe را به بخش Exclude آنتی ویروس اضافه نکرده باشید، هنگامی که وظیفه زمانبندی شده میخواهد دوباره برنامه KMSAuto Net.exe را اجرا کند آنتی ویروس آنرا به عنوان یک ویروس شناسایی و حذف میکند.

جدا از اینکه میتوانید با برنامه KMSAuto Net.exe ویندوز را Activate کنید میتوانید نرم افزار Office 2016 را نیز فعال سازی کنید برای اینکار کافیست بجای Activate Windows روی گزینه Activate Office کلیک کنید.

روش دوم: در صورت فعال (Activate) نشدن ویندوز با KMS

اگر به هر دلیلی ویندوز شما با برنامه KMSAuto فعال نشد میتوانید از برنامه Windows 10 Digital Activation استفاده کنید:

ابتدا برنامه Windows 10 Digital Activation را  دانلود کنید.

پس از دانلود، فایل فشرده را از حالت RAR خارج کنید و با راست کلیک کردن روی برنامه استخراج شده و انتخاب گزینه Run As Administrator برنامه را با مجوز کامل (Administrator) اجرا کنید.

پس از نمایان شدن پنجره برنامه روی گزینه Active Windows 10 کلیک کنید و منتظر بمانید تا فرایند فعال سازی ویندوز ۱۰ به پایان رسد.

در آخر با پیام سبز رنگ فعال سازی دائمی ویندوز مواجه خواهید شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا