ترفند هاترفندهای اندروید

رمز ویندوز را چگونه بازیابی کنیم؟

بسیاری از کاربران ویندوز برای حفاظت از اطلاعات و داده‌‌های خود، اقدام به رمزگذاری ویندوز می‌‌کنند، تا اشخاص دیگر، درصورت دسترسی به کامپیوتر آنها، امکان وارد شدن به درون آن را نداشته باشند. مطمئنا برای همه شما این مشکل پیش اومده که رمز ویندوز خود را فراموش کرده باشید و از یادتون رفته باشه برای حل این مشکل چه کاری باید انجام داد؟ با زرین هور همراه باشید تا راه حل بازیابی رمز عبور ویندوز را یاد بگیرید تا مشکلتون برطرف شود.

۱_ مرحله اول

اگر پسورد سیستمون را فراموش کردید نگران نباشید برنامه Reset Windows Password را دانلود کرده و روی فلش بوتیبل کنید و در ادامه سیستم را با فلشی که بوت کردید بالا بیارید و طبق نکات بعد عمل کنید.

۲_ مرحله دوم

در پنجره ای که براتون باز میشود از منوی کشویی پایین گزینه Reset or change user account password را انتخاب کنید و Next را بزنید. در پنجره بعدی هم فقط Next را بزنید و مراحل را ادامه دهید.

۳_ مرحله سوم

رمز ویندوز

در اینجا همه user هایی که در سیستمتون دارید را نشان میدهد، حالا userی که رمز آن را فراموش کرده اید را انتخاب کنید و Next را بزنید.

۴_ مرحله چهارم

رمز ویندوز

حالا نوبت پسورد جدیده که باید در قسمت New Password وارد کنید و بعد گزینه RESET/CHANGE را بزنید.

۵_ مرحله پنجم

رمز ویندوز

اینجا اگر YES را بزنید براتون ROLLBACK می سازند و مسیر ذخیره را از شما می پرسد و اگر نمیخواهید NO را بزنید.

۶_ مرحله ششم

رمز ویندوز

اگر این پیام براتون نمایش داده شد OK را بزنید و بعد سیستمتون را Restart کنید و فلش را در بیاورید. با بالا اومدن ویندوز میبینید که پسورد و یوزر همانی شده که میخواستید.

ممنون تا پایان با ما همراه بودید امیدواریم براتون مفید واقع شده باشد.


بیشتر بخوانید:

خرابی SSD و علائم و آسیب های آن


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا