ترفند ها

چگونه با VLCPLAYER صدا را از تصویر جدا کنیم

در این مقاله از زرین هور میخواهیم به شما یاد دهیم که چگونه با VLCPLAYER صدا از فایل ویدیوئی استخراج کنیم و به آسانس در هر جایی که نیاز داریم از آن استفاده کنیم. تا پایان با ما همراه باشید.

با VLC هم ویدیو ببین هم صداشو جدا کن

خیلی از مواقع براتون پیش اومده بخواهید صدای یک ویدیو را از تصویرش جدا کنید تا بتوانید جای دیگه ای ازش استفاده کنید. در این امر اولین راهی که به ذهن میاد استفاده از برنامه های قوی و بسیار سنگین مونتاژ ویدیوئی است. ولی همانگونه که گفته شد این برنامه ها بسیار سنگین است و در دسترس نیست در حالی که نرم افزار VLCPLAYER را اکثر افراد روی کامپیوتر خود نصب شده دارند.

نرم افزار VLCPLAYER امکانات فراوانی دارد که از چشم خیلی از افراد به دور مانده است. یکی از این کاربرد ها استخراج فایل صوتی از یک ویدیو است. برای اینکه بتوانید فایل صوتی خود را از ویدیو جدا کنید باید بصورت زیر عمل کنید:

۱_ مرحله اول

برای اینکه صدا را از فایل ویدیوئی جدا کنید نرم افزار VLCPLAYER رو باز کند و از منوی Media وارد convert/save شوید.

VLCPLAYER

۲_ مرحله دوم

تو صفحه ای که براتون باز میشه Add را بزنید . فایل ویدیوئی مورد نظرت را که میخوای صداشو برداری انتخاب کن و از قسمت پایین، convert/save گزینه Convert را انتخاب کنید.

VLCPLAYER

۳_مرحله سوم

حالا از بخش Profile نوع فایل صوتی یا ویدیوئی که میخواهید را مشخص کنید. مثلا گزینه Audio-MP3 را انتخاب کنید و در قسمت Browse، محل ذخیره را مشخص و start را بزنید.

VLCPLAYER

به همین راحتی صدا از تصویر جدا میشود و الان شما یک فایل صوتی دارید که میتوانید به راحتی ازش استفاده کنید.

ممنون که تا پایان با ما همراه بودید امیدواریم براتون مفید واقع شده باشد.


بیشتر بخوانید:

کدام پردازنده اینتل مناسب نیازمان است؟


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا