اپلیکشن هااخبار

نرم‌افزار کنترل استفاده‌ی کودکان از گوشی

نرم‌افزار کنترل استفاده‌ی کودکان از گوشی ،برای اکثر ما پیش آمده که با دیدن محو شدن کودکانمان در گوشی و ،بازی و یا اها فضای مجازی به یاد دوران کودکی خود بیفتیم.دورانی که شیرین و توام با بازی های کودکانه ی آن دوران بود.حتما ما هم میخواهیم که کودکان زیاد وارد این دنیا نشوند و از طرفی هم نمی خواهیم که از دنیای پیشرفته جدا و عقب بمانند.

بر همین اساس به قول معروف باید سبک و سنگین کرد و تعیین کرد که این سبک و سنگین کرده به کفه ی کدام سمت سنگینی بیشتری دارد و با توجه به شرایط واکنش نشان داد.

اما برای این کار باید امار دقیقی از نحوه ی استفاده ی کودکان از گشی هایشان و اینکه در چ قسمت و نرم افزاری مشغول چ کاری هستند را باید به دست بیاوریم.

از آنجایی که این مشکل تقریبا یک مشکل جهان شمول و یک دغدغه ی بزرگ برای والدین است مایکروسافت در این زمینه طرح هایی را در دست اجرا دارد.

نرم‌افزار کنترل استفاده‌ی کودکان از گوشی

مایکروسافت اپلیکیشن اختصاصی جدیدی را برای گوشی‌های هوشمند توسعه داد. اپلیکیشن Family Safety با هدف نظارت و مدیریت بر زمان استفاده‌ی کودکان از اپلیکیشن‌ها توسعه یافت و اکنون به‌صورت آزمایشی برای اندروید و iOS آماده شده است. ردموندی‌ها در یک پست وبلاگی با انتشار خبر توسعه‌ی اپلیکیشن، امکان دسترسی به نسخه‌ی آزمایشی را نیز فراهم کردند. کاربران علاقه‌مند می‌توانند با پر کردن یک فرم، نسخه‌ی آزمایشی را دریافت کنند. اپلیکیشن مذکور ابتدا در ماه مارس و به‌عنوان عضو جدیدی از خانواده‌ی قابلیت‌های خانوادگی ویندوز و ایکس‌باکس معرفی شد.

نرم‌افزار کنترل استفاده‌ی کودکان از گوشی

البته این نرم افزار علاوه بر کنترل و نظارت بر کودکان میتواند وارد برای مدیریت و ساماندهی خود ما نیز بسیار کاربردی باشد.

امکان فعال‌سازی گزارش موقعیت مکانی نیز ازطریق همین اپلیکیشن وجود دارد. ردموندی‌ها اپلیکیشن Family Safety را با رابط کاربری چشم‌نوازی توسعه داده‌اند که از تم رنگی سبز تیره بهره می‌برد. بخش گزارش‌دهی نیز به‌زیبایی با رنگ‌های متنوع طراحی شده است تا رابط کاربری هرچه بیشتر برای خانواده‌ها جذاب شود.

امیدوارم مطلب فوق برای شما مفید بوده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا