اپلیکشن هااخبار

چند دلیل بلاک شدن پیج اینستاگرام شما

چند دلیل بلاک شدن پیج اینستاگرام شما ،مخفی کردن کامنت اینستاگرام ،امروزه اینستا گرام تبدیل به یکی از اصلی ترین نرم ارکان فضای مجازی در ایران شده است.با افول اقبال فیسبوک در ایران و نوسانات قانونی مسنجر های محبوب جهانی که به اختلال در استفاده از آن ها انجامید.و شکست فاحش مسنجر های داخلی زیر پیک بار کاربران یک خلا در جامعه ی مجازی ما مشهود بود.که همزمانی این خلا با خرید اینستاگرام توسط فیسبوک و تغییر رویکردی در آن همراه شد.همچنین ارائه ی همزمان نسل های جدید اینترنت پرسرعت در ایران موجب شد تا بیش از پیش مردم به استفاده از اینستاگرام ترغیب شوند.

امروزه با شیوع کورنا همه ی ما به نوعی دچار حبس خانگی شده ایم.و عملا نمیتوانیم از خانه خارج شویم و به امورات معمولی و روزمره ی خود بپردازیم.

 چند دلیل بلاک شدن پیج اینستاگرام شما

این درست ترین و ملموس ترین مثال شبیه به بلاک شدن در محیط اینستاگرام است. همه ی ما عادت کرده ایم که همیشه بدون قید و شرط تنها با روشن کرن دیتای گوشی خود به اینستا دسترسی داشته باشیم.اما گاهی با ورود به اینستا میبینیم که نه تنها امکان فرستادن پیام به کاربران را نداریم .بلکه حتی لایک و کامنت هم نمیتوانیم بگذاریم.اما علت چیست؟

ما که کار خطا و اشتباهی انجام نداده ایم پس چرا اینستاگرام ما را بلاک کرده است.!!!!!!!!!جواب را باید در عللی که در زیر به آن می پردازیم پیدا کرد.

تغییر آی پی

چند دلیل بلاک شدن پیج اینستاگرام شما ،اولین مورد استفاده از فیلتر شکن است.اینستا لاگین های شما را بررسی می کنید.فرض کنید که بدون فیلتر شکن شما اینستا رفته ای با ای پی ایران و نیم ساعت بعد فیلتر شکن خود را روشن میکنید و با همان دیوایس اینبار با ای پی مالزی وارد می شوید !!!! غیر منطقیست و اینستا جهت حفاظت از اکانت شما اجازه ی تغییرات را از این لاگین می گیردو یا به عبارتی این لاگین را بلاک می کند.با خاموش شدن فیلتر شکن حساب کاربری شما رفع بلاک می شود.

دومین مسله را می توان در رصد میزان رشد فالو کردن و فالوور های شما پیدا کرد.اینستا گرام این الگوریتم ها و حتی الگوریتم تعداد پست های روزانه شما را برررسی می کند و سعی می کند تا اگر تغییر محسوسی دید از اکانت شما محافظت کند پس ان را بلاک می کند.البته این الوریتم برای شناسایی پیج های فیک نیز کاربرد دارد.

کپی رایت

مسئله ی بعدی قوانین مربوط به کپی رایت است،اینستاگرام به شدت روی این مسئله حساس بوده و در صورت تکرار چند باره تذکر به شما ممکن است خسابتان را بلاک کند.

قوانین اجتماعی

دیگر مسئله مربوط به قوانین و مسائل اجتماعی حاکم بر اینستاگرام است.من جمله ترویج به خشونت و یا تبلیغ تفکرات نژاد پرستی و …. است که ممکن است پست شما را مرتبط به آن ها تشخیص داده و پیج شما برای مدتی بلاک شود.

ریپورت دیگران

و دیگر بخث را میتوان درخواست تعدادی از کاربران مبنی بر بلاک کردن شما در نظر گرفت.اصطلاحا اگر تعداد ریپورتهای پیج شما از حد خاصی تجاوز کن پیج شما بلاک خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا