اپلیکشن ها

مخفی کردن کامنت اینستاگرام بعضی از فالورها از بقیه ی فالورهایمان

مخفی کردن کامنت اینستاگرام ،امروزه اینستا گرام تبدیل به یکی از اصلی ترین نرم ارکان فضای مجازی در ایران شده است.با افول اقبال فیسبوک در ایران و نوسانات قانونی مسنجر های محبوب جهانی که به اختلال در استفاده از آن ها انجامید.و شکست فاحش مسنجر های داخلی زیر پیک بار کاربران یک خلا در جامعه ی مجازی ما مشهود بود.که همزمانی این خلا با خرید اینستاگرام توسط فیسبوک و تغییر رویکردی در آن همراه شد.همچنین ارائه ی همزمان نسل های جدید اینترنت پرسرعت در ایران موجب شد تا بیش از پیش مردم به استفاده از اینستاگرام ترغیب شوند.

مخفی کردن کامنت اینستاگرام

اینستاگرام، خوب یا بد؟

اینستاگرام بارها در کفه ی ترازوی قضاوت قرار گرفته است.عده ای آن را مولد و عده ای مخرب فرهنگ عمومی می دانند.بسیاری بر اهمیت ان در اقتصاد و ایجاد شغل تکیه می کنند. و عده ای هم ان را مخرب روابط اجتماعی و راهی برای کم رنگ شدن اخلاق می پندارند.اما آنچه که مسلم است این است که اینستاگرام فضایی تازه برای برقراری ارتباطات نه تنها دو طرفه ،بلکهچند طرفه است. و باید برای تعیین معیار رفتار در اینستاگرام زمانی صرف شود.تا هم محیط و هم کاربران بتوانند به راه خلی جامع و با ثبات دست پیدا کنند.در این بین هر از گاهی چند با توجه به نیاز های جدید اینستا گرام برای رفع مشکلات امکانی جدید را به قابلیت های اینستا گرام اضافه می کند. یکی از این مشکلات کامنت های زیر پست های ماست.

مخفی کردن کامنت اینستاگرام ،طبیعتا هر کسی مجموعه ای از کاربران را دارد که دارای نوع ارتباطی متفاوتی با همدیگر هستند.از آن جمله می توان به جمع دوستان و جمع خانواده اشاره کرد که طبیعتا نوع رفتاری ارتباطی ما با آن ها متفاوت است.و کامنت های زیر پست های ما می تواند این پارادوکس را به همه نشان دهد که البته ما خواستار آن نیستیم.قبلا معمولا راه حل بستن کامنت ها بود تا صورت مسله پاک شود.عده ای هم چند اکانت می ساختند تا هر کدام را به گروهی از دوستانشان ، خویشاوندان و….. اختصاص دهند . این کامنت ها باز هم موجبات مشک هایی را فراهم می کرد. (بچه دبیرستانیاااا احتمالا خاطرات زیادی ازین مقوله دارن).

چگونه کامنت را مخفی کنیم؟

در نهایت اینستا گرام این مشکل رو حل کرد.راه حل پیشنهادی اینستا رفتن به پروفایل شخص مورد نظر ،زدن سه نقطه ی سمت راست اکانت و انتخاب گزینه ی Restrict هست. با زدن این گزینه ازین به بعد کامنت های شخص مورد نظر فقط برای شما و خود اون شخص نمایش داده خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. آیا میشه وقتی خودمون برای یه پیجی کامنت میزاریم بقیه نبینن؟ مثلا فالوور های خودم مثل فک و فامیل اینا؟

  2. سلام…
    این راه فقط زمانی کارسازاست که قبل از دریافت کامنت انجام شود وبعداز دریافت کامنت دیگرنمیشود آن را مخفی کرد و اعمال آن درپستهای بعدی میسراست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا