اپلیکشن هااخبار

گوگل مپس هم تغییر کرد ،در مقابله ب کورونا

گوگل مپس هم تغییر کرد ،در مقابله ب کورونا .باز هم تغییرات ناشی از تاثیرات ویروس کورونا.اینبار این تغییرات را می توان در گوگل مپس مشاهده کرد.با شیوع این ویروس و ادامه دار شدن آن و نبود چشم اندازی از نابودی آن همه در حال کنار آمدن با آن هستند.این کنار آمدن به معنی ایجاد تغییر در کسب و کار و استفاده از فضای مجازی می باشد.این تغییرات کم کم باعث ظهور ویژگی های جدید تر کسب و کار ها و همینطور آپشن ها و دسته بندی های جدید در میان آن ها می شود.

علت تغییر

در این میان برای غذا های آماده و رستوران ها و فست فود ها نیز ،غذای بیرون بر یک آپشن و ویژگی مهم محسوب می شود.در این میانه گوگل مپس نیز به این روند پیوسته و تهیه و تولید غذاهای بیرون بر را با آپشن خاص معرفی می کند.

با شیوع ویروس کرونا، مردم سعی می کنند تاحد امکان در خانه‌هایشان بمانند وتعداد زیادی از افراد بیشتر از هر زمانی، برای تامین وعده‌های غذایی روزانه‌یشان از غذاهای آماده و سرویس‌های تحویل غذا استفاده می‌کنند. برای یافتن آسانترنزدیک‌ترین مکان عرضه، گوگل‌مپس هم‌اکنون فروشگاه‌های نزدیکی را که غذاهای آماده می‌فروشند و سرویس تحویل غذا دارند، برجسته می‌کند.

جزئیات تغییر

این هفته گوگل‌مپس کلیدهای میانبر را در رابط اصلی اپلیکیشن موبایلی خود برجسته کرد. میانبرهای جدید Takeout و Delivery به‌ترتیب به‌مفهوم غذای آماده و سرویس تحویل غذا، بسیار شبیه‌به سایر میانبرهای اپلیکیشن مپس برای رستوران‌ها، پمپ بنزین‌ها، کافی‌شاپ‌ها و مکان‌های دیگر کار می‌کند. مدت‌ها است که گزینه‌های غذای آماده و سرویس تحویل غذا در گوگل‌‌مپس وجود دارند، ولی هم‌اکنون گوگل آن‌ها را در معرض دید کاربران قرار داده است.

گوگل مپس هم تغییر کرد ،در مقابله ب کورونا .ذکر این نکته ضروری است که میانبرهای جدید همچون سایر اعلانات شبیه‌به میانبر دررابطه‌با کووید ۱۹ و اخطارهایی که هنگام جست‌و‌جوی مکان‌های پزشکی ظاهر می‌شوند، به گوگل‌سرچ و مرکز جست‌و‌جوی گوگل که در بالای صفحه نمایان است افزوده شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا