اپلیکشن هاتکنولوژیسایت و اپلیکیشن

معرفی چند سایت محبوب حوزه‌ی تکنولوژی

معرفی چند سایت محبوب حوزه‌ی تکنولوژی ،همیشه تصمیمات سخت به لحظات آخر می افتد .شاید این خصلت کلی ما آدم ها باشد.برای همین هم علاوه بر فردیت ما در جوامع ما نیز قابل مشاهده است.می توانیم با دقت به زندگی جمعی خود نگاه کنیم و مقاومت خود برای تغییر در سبک زندگی را ببینیم.

به عنوان مثال سال هاست که ما از رئزنامه ها فاصله گرفته ایم ولی هنوز آن ها را میخریم.سال هاست که گرایشات ما را فضای مجازی تعیین میکند ولی هنوز نسبت به مجلات و حمایت از آن ها مقاومت نشان میدهیم.

تا اینکه به انتهای خط رسیدیم و کرونا پا به میدان تحولات ما گذاشت.در این هنگامه بود که خود مجلات نیز جبه ی خود را خالی کرده و به جبه ی مقابل پناه بردند.در چند ماه گذشته بیشتر روزنامه ها و مجلات سعی در تغییر رویکرد کرده اند. و به سمت ایجاد وبلاگ و انتشار از طریق وبلاگ پیشرفته اند.در همین راستا جوامع نیز با سرعت بیشتری به سمت فضای مجازی و استفاده از آن گام بر میدارند.

معرفی چند سایت محبوب حوزه‌ی تکنولوژی

معرفی چند سایت محبوب حوزه‌ی تکنولوژی ،اینجاست که اخبار حوزه ی فناوری در میان اخبار دیگر بیشتر خودنمایی می کند.چرا که هم کاربردیست و هم هیجان انگیز،و یا به عبارتی رمانی پیش بینی نا پذیر است که گاهی تلخ و گاهی شیرین است.گاهی ترسناک و گاهی با بن بست های حتی طنز مواجه می شود.و این ویژگی ها تمام آن چیزی است که فرد از از خواندن یکمقاله می خواهد به آن دست یابد.

به همین دلیل و در همین راستا سعی کردیم تا چن وبسایت معتبر در این زمینه را به شما معرفی کنیم:

 Techcrunch.com

وبسایت (Techcrunch) تمام اطلاعات مربوط بهفناوریهای روز را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

همچنین این وبسایت پورتال‌های اینترنتی و محصولات جدید را بررسی می‌کند.

 Thenextweb.com

این وبسایت آخرین اخبار مربوط به بازی‌ها، نرم‌افزارها، خدمات وب و اسباب‌بازی‌های موجود در بازار را فراهم می‌کند.

 Wired.com

این وبسایت به دلیل پوشش کامل و گسترده از خبرهای تکنولوژی از دیگر سایت‌ها جدا می‌گردد. مسیر پیشرفت فناوریدر وبسایت به طور دقیق مورد بحث قرار می‌گیرد

Gizmodo.com

وبسایت Gizmodo.com آخرین اخبار سیستم عامل‌های ios، android و windows را نشان می‌دهد.

همچنین آخرین اخبار درباره گوشی‌ها، تبلت‌ها، دوربین‌ها، آیفون و … مورد بحث قرار می‌گیرد.

mashable.com

مجموعه‌ای باورنکردنی از فیلم‌های خیره‌کننده در مورد آخرین فناوریها از جمله برنامه‌های کاربردی مختلف، نرم‌افزار، طراحی و … را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

امیدوارم مطلب فوق برای شما مفید بوده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا