اپلیکشن هااخبار

آموزش ساخت اکانت microsoft

آموزش ساخت اکانت microsoft ، با وارد کردن اکانت مایکروسافت میتوانید اطلاعات خود را بر روی فضای مجازی مایکروسافت ذخیره داشته باشید و از آن بعد از نصب هر بار ویندوز استفاده کنید. اطلاعاتی مانند امتیاز بازی های XboX ، دفترچه تلفن گوشی های همراه مبتنی بر ویندوز فون، اطلاعات ذخیره شده از آفیس و … برای استفاده از سرویس های مختلف مایکروسافت باید اکانت مربوط به آن را داشته باشید. در این مطلب نحوه ساخت اکانت مایکروسافت را به شما آموزش می دهیم.

آموزش ساخت اکانت microsoft ،اگر به دنبال استفاده از سرویس های مختلف مایکروسافت هستید، باید یک حساب کاربری در آن بسازید. در واقع مایکروسافت هم مانند اکثر توسعه دهندگان، از کاربر می خواهد تا به ساخت اکانت اختصاصی اقدام کنند. داشتن این اکانت به یک پارچگی اطلاعات کاربر در سرویس های مختلف کمک خواهد کرد (آموزش رفع محدودیت مایکروسافت استور برای کاربران ایرانی).

با وجود اینکه مهم ترین محصول مایکروسافت یعنی ویندوز، بدون داشتن اکانت قابل استفاده بوده، اما بسیاری از سرویس های این شرکت بدون حساب کاربری عمل نمی کنند. برای مثال اگر می خواهید از OneDrive برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده کنید، باید حتما اکانت مایکروسافت داشته باشید .

آموزش ساخت اکانت micro soft:ساخت اکانت مایکروسافت کار ساده ای بوده و به صورت رایگان انجام می شود. با ایجاد این حساب کاربری، دسترسی شما به بیش از ده سرویس مختلف آزاد خواهد شد. همچنین با داشتن این اکانت، داده های شما در آن همگام شده و با وارد کردن اطلاعات در هر دستگاهی قابل دسترسی خواهد بود.

برای ساخت اکانت مایکروسافت توسط کامپیوتر، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

۱. وارد صفحه مخصوص اکانت مایکروسافت شوید.

ساخت اکانت مایکرو سافت

۲. در مرحله دوم روی creat a microsoft account کلیک کنید

۳.در مرحله سوم یک gmail فعال را وارد میکنیم

ساخت اکانت مایکرو سافت

۴.در مرحله چهارم یک رمز مشخص برای اکانت وارد میکنیم

ساخت اکانت مایکروسافت

۵. در مرحله پنجم کد تایید را وارد میکنیم

۶. در مرحله ششم کد کشور ، شماره همراه را وارد میکنیم

۷.اکانت شما آماده به کار است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا