ارزهای مجازیتجارت الکترونیک

آموزش ساخت کیف پول در سایت کوین پیمنتز

آموزش ساخت کیف پول در سایت کوین پیمنتز

آموزش ساخت کیف پول در سایت کوین پیمنتز

همانطور که در پست های قبلی گفته شده است،کیف پول برای ارزهای دیجیتال یکی از نیازی اصلی و ممترین از آن انتخاب یک کیف پول مناسب است.

تصور کنید اسکناس های ۱۰۰دلاری در یک کیف پول ساده نگهداری می‌کنید در جیبتان است و باران می‌بارد اگر لباس هایتان خیس شود کیف پول معمولی و ساده شما نیز خیس می‌شود و باید قید ۱۰۰دلاری‌هایتان را بزنید.

اما اگر لباس هایتان از مارک های معتبر نباشد ولی کیف پولتان،کیف پول اصلی با جنسی ضد آب و … باشد دیگر نگرانی برای خیس شدن دلارهایتان ندارید.

خب دقیقا کیف پول برای ارزهای دیجیتال اینطور است اگر قصدتان واقعا جدی است وارد این راه طولانی و بی انتهای دنیای ارزهای دیجیتال شوید انتخاب کیف پول را می‌توان جزو اصلی ترین و مهمترین عوامل در نظر بگیریم.

آموزش ساخت کیف پول در سایت کوین پیمنتز

کوین‌پیمنتز یکی از سایت ها و اپلیکیشن های پرطرفدار بین کاربران خارجی و به خصوص ایرانی است که به دلیل راحتی فعالیت،کارمزد بسیار پایین و ناچیر در معاملات،نگهداری ارزهای پرطرفدار و محبوب و … توانسته است جایگاه خوبی را در بین سایت های مشابه بدست بیاورد.

در این پست آموزش نحوه ساخت حساب در سایت کوین‌پیمنتز را به شما کاربران زرین هور آموزش می‌دهیم.

در ابتدا بر روی لینک زیر کلیک کنید :

http://coinpayments.net

سپس فرم زیر را طبق توضیحات کامل پر کنید.

آموزش ساخت کیف پول در سایت کوین پیمنتز

آموزش ساخت کیف پول در سایت کوین پیمنتز

نام کاربری: شما برای حساب خود باید یک نام کاربری تعیین کنید.

آدرس ایمیل : یک آدرس ایمیل معتبر را برای حساب خود تعیین کرده و مجددا همان آدرس را در کادر کناری وارد کنید.

رمز عبور : برای حساب خود رمز عبوری مناسب با ترکیب حروف و عدد(توصیه می‌کنیم برای رمز عبور اکانت خود از حروف کوچک و بزرگ انگلیسی و اعداد و.. تعیین کنید تا از امنیت بالایی برخوردار باشد،همچنین به هیچ عنوان رمز کیف پول هایتان شبیه به رمزهای ایمیل یا اکانت های اینستاگرام و… نباشد)،سپس رمز را در کادر کناری مجددا تکرار کنید.

منطقه زمانی : در منطقه زمانی،می‌توانید تهران یا هر کجای این کره خاکی را انتخاب کنید.

تایید قوانین و شرایط : در تصویر فوق که با علامت قرمز و مستطیل سیاه رنگ مشخص کرده‌ایم شرایط و قوانین استفاده از سایت و خدمات ذکر شده است که شما حتما باید تیک مربوط به این دو گزینه را انتخاب کنید،در غیر اینصورت اجازه ثبت نام به شما وجود ندارد.

خبرنامه مربوط به سایت : اگر تیک این قسمت را بزنید اخبار و اطلاعیه های مربوط به کوین‌پیمنتز برای شما ارسال خواهد شد.

کد کپچا : که شامل عبارات و حروف می‌باشد را باید در کادر زیر وار  کنید(حروف و کارکتر حساس به بزرگ و کوچک است پس دقت داشته باشید)

آموزش ساخت کیف پول در سایت کوین پیمنتز

سپس در قدم پایانی regester را بزنید
پس از اینکه این گزینه را زدید یک ایمیل از طریق سایت به ایمیل که وارد کردید ارسال خواهد شد و باید بر روی لینک آن کلیک کنید و حسابتان را تایید کنید،که بعد از کلیک کردن با تصویر زیر روبرو خواهید شد.

آموزش ساخت کیف پول در سایت کوین پیمنتز

اکنون کار تمام است و می‌توانید از لاگین وارد سایت شوید.

همچنین میتوانید از نسخه موبایل آن نیز استفاده کنید.

به زودی آموزش های تصویری کار با سایت و بخش های گوناگون این سایت و سایت های مشابه نیز در سایت فنی مهندسی زرین‌هور قرار داده می‌شود.

شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده هستم مهندس کامپیوتر در گرایش نرم افزار علاقه مند به برنامه نویسی و طراحی سایت . شماره تلفن : 09195227837 ایمیل : shahin.ahmadzadeh795@gmail.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا