نرم افزار

آموزش نصب واتس آپ در کامپیوتر

آموزش نصب واتس آپ در کامپیوتر ،واتس آپ نامی قدیمی و اشنا و در عین حال ماندگار است.این مسنجر قدیمی که سال هاست در بازار وجود دارد . را ما به دلیل فراگیر بودنش احتمالا میشناسیم. مسنجری ایده آل برای اندروید آیفون نوکیا بلک بری و ویندوز.در سال ۲۰۱۴ فیسبوک با خرید این پیام رسان قدیمی روحی تازه به کالبدش دمید.و آن را به شلوغ ترین مسنجر گوشی های هوشمند تبدیل کرد.یکی از مهم ترین ویژگی های این پیان رسان سادگی محیط کاربری آن است.

همه ی موارد ذکر شده ما را ترغیب می کند که سعی کنیم از این مسنجر در سیستم خانگی در خانه ،و یا کامپیوترمان در اداره نیز نیز استفاده کنیم.که البته واتس آپ دارای این قابلیت می باشد.در زیر به روش های نصب واتس آپ در پی سی میپردازیم.

نکته : (باید بر روی گوشی خود واتس آپ را نصب داشته باشید)

ابتدا از لینک واتس آپ را دانلود کنید

پس از نصب برنامه و اجرای آن، با صفحه‌ای مواجه می‌شوید که در آن یک QR Code قرار گرفته است. در صورتی که می‌خواهید به طور مداوم در حساب کاربری خود باشید، تیک گزینه “Keep me signed in” را بزنید. در این مرحله واتس‌اپ موجود در تلفن همراه خود را اجرا کرده و با کلیک بر روی آیکون سه‌ نقطه موجود در بخش بالایی رابط، گزینه “WhatsApp Web” را برگزینید.

آموزش نصب واتس آپ در کامپیوتر

بعد از باز شدن صفحه مخصوص اسکن، دوربین گوشی را مقابل QR Code موجود که در واتس‌اپ نسخه دسکتاپ نمایش داده شد، قرار دهید تا کد اسکن شود.
به محض اسکن شدن این کد، حساب کاربری شما به در اپلیکیشن نسخه دسکتاپ، همگام می‌شود و نمای آشنای واتس آپ را می توانید ببینید.

آموزش نصب واتس آپ در کامپیوتر

آموزش نصب واتس آپ در کامپیوتر ،بعد از همگام شدن حساب کاربری در نسخه دسکتاپ، یک رابط کاربری ساده که مارا ترغیب به نصب روی سیستم کرد و مشابه با آنچه در نسخه موبایل دیده‌ایم، قابل مشاهده است.

آموزش نصب واتس آپ در کامپیوتر

و در پایان

چت‌های شما در سمت چپ رابط، لیست قرار گرفته که با کلیک بر روی هرکدام می‌توانید به آن‌ دسترسی سریع داشته باشید. برای یک چت جدید با یکی از مخاطبین خود کافی است بر روی دکمه + موجود در سمت چپ کلیک کنید و پس از انتخاب مخاطب مورد نظرخود، وارد صفحه چت با او شوید. در کنار این دکمه، یک آیکون سه نقطه قرار داشته که به منزله ی setting است و با کلیک بر روی آن، به گزینه‌های بیشتری برای کنترل برنامه دست پیدا می‌کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا