ترفند ها

قابلیت های مخفی مرورگر ها

در این مقاله از زرین هور قابلیت ها و افزونه های مخفی مرورگر ها که کمتر کسی از آنها با خبر است را بررسی میکنیم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

رم کمتری استفاده کنید

مرورگر

در مرورگرها هر چه تعداد تب های بیشتری باز کنید، رم بیشتری مصرف میشود و باعث کندی سیستم می گردد. برای حل این مشکل میتوانید افزونه The Great Suspender را نصب کنید. و تب هایی که نمیخواهید را به حالت Sleep میبرد تا رم کمتری مصرف کند.

تبلیغات سایت ها را حذف کنید

تبلیغاتی که در زمان استفاده از مرورگر ها نمایش داده می شود، گاهی اوقات باعث ایجاد اختلال در کار شما می شود. با نصب افزونه AdGuard می توانید این تبلیغات را حذف کنید و به راحتی از مرورگر خود استفاده کنید.

از صفحه مرورگر خود اسکرین شات بگیرید

برای عکس گرفتن از کل صفحه مرورگر خود میتوانید افزونه GoFullPage نصب کنید و عکس ها را به صورت فایل های png یا pdf ذخیره کنید.

در هر حالتی ویدئو ببین

مرورگر

با نصب افزونه Picture in picture هر ویدئویی را که در مرورگر خود باز کنید، میتوانید. در حالت کوچک پایین دسکتاپ بطوری که بتوانید بصورت همزمان وارد پنجره های دیگر شوید نیز تماشا کنید.

نحوه نصب افزونه ها

وارد Setting مرورگر، به بخش افزونه ها (Extensions) شوید و در قسمت سرچ هر یک از افزونه ها را که میخواهید نصب کنید، جستجو کنید و در لیستی که برای شما باز می شود. موردی را که دقیقا همنام با افزونه ای است که سرچ کردید، آن را نصب کنید.

نکته

همه این افزونه ها روی همه مرورگر ها به خوبی اجرا میشن. اگر تا الان با این افزونه ها کار نکردید پیشنهاد میکنیم حتما امتحانشون کنید.

ممنون که تا پایان این مقاله با زرین هور همراه بودید. امیدواریم براتون مفید واقع شده باشد.


بیشتر بخوانید:

آنتی‌ویروس جعلی چیست؟


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا