گوگل کروم

کروم ،ترفند های مخفی گوگل کروم

در این مقاله میخواهیم به شما ترفندها و ویژگی هایی از کروم را به شما نشان دهیم.که کمتر کسی از آنها با خبر است تا پایان این مقاله با زرین هور همراه باشید.

۱- دسته بندی تب ها

برای این کار با نگه داشتن دکمه ctrl روی کیبرد تب های مورد نظر را انتخاب کنبد. سپس روی یکی از تب ها کلیک راست کرده و گزینه (add tabs to new group) را بزنید.

دسته بندی تب ها

حالا براتون یک پنجره باز میشه که میتونید اسم و رنگ مورد نظرتون رو به گروه بدید. اگر خواستید از این حالت خارجش کنید کافیه که روش کلیک راست کنید سپس روی گزینه (ungroup) کلیک کنید همچنین میتونید همه رو با هم ببندید یا اینکه در یک پنجره دیگه همه آنها را باز کنید.

کروم

۲- قابلیت مینی پلیر

فکر کنید شما دارید در یک سایت موزیک، موزیک ویدیدو یا هر چیزی دیگه ای رو دارید میبینید و همزمان میخواید برید در سایت های دیگر کار کنید. اگر دقت کنید یه گزینه به کروم اضافه شده که میتونید با کلیک روی آن ویدیو رو مدیریت کنید یا اینکه بصورت کوچک در پایین صفحه اونو به نمشایش بزارید.

قابلیت مینی پلیر

۳-پین کردن

موقع هایی پیش میاد که شما میخواید کروم رو ببندید ولی یک سایت رو انتخاب کنید که وقتی کروم دوباره باز کردید در همان صفحه باشه،برای این کار راست کیلیک میکنید و روی گزینه (pin) رو انتخاب کنید.

کروم

اگر هم خواستید این گزینه رو غیر فعال کنید کلیک راست کنید و روی (unpin) کلیک کنید.

۴- میوت کردن سایت

یه وقتایی میرید تو سایت هایی مثل صفحه اول چنلای یوتیوب ویدیوای براتون پلی میشه،برای حل این مشکل و بی صدا کردن یک صفحه، ابتدا میاید روی تب سایت راست کلیک میکنید و گزینه (mute) رو بزنید.

کروم

اگرم خواستید که دوباره صداشو باز کنید، کلیک راست کنید و گزینه(unmute) رو بزنید.

ممنون که تا پایان این مقاله با زرین هور همراه بودید. امیدواریم براتون مفید واقع شده باشه.


بیشتر بخوانید:

پاک کردن هیستوری گوگل کروم در آندروید و ویندوز


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا