تکنولوژی

اپلیکیشن ها در دنیای بازاریابی دیجیتال چه تاثیری دارند

با گسترش استفاده از موبایل های هوشمند، اهمیتی ندارد که کسب و کار شما چه محصولات یا خدماتی را ارائه می دهد. صرفا باید به این نکته توجه داشته باشید که مشتریان به راحت ترین و سریع ترین راه برای خرید رجوع میکنند و هنگامی که کسب و کارتان اپلیکیشن مناسبی را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

ایجاد تعامل بیشتر با مخاطبان

اپلیکیشن‌ها تعامل شما را با مشتریان میکنند و به شما کمک می کنند تا ارتباط تنگاتنگی با آنها داشته باشید. اکثر افرادی که به صورت حضوری خرید میکنند. در بیشتر مواقع بعد خرید از فروشگاه ارتباط خود را با دیگر محصولات آن فروشگاه قطع می کنند. اما حضور یک اپلیکیشن، ارتباط مستمر مشتری با کسب و کار را امکان پذیر می کند.

قابلیت اعلان های اپلیکیشنی

push noti یکی از مهمترین دلایل ضرورت اپلیکشن ها، قابلیت در اپلیکیشن ها است. برای آگاهی مشتریان از fication تخفیف ها، ارائه محصولات جدید، جشنواره های فروش، یادآوری محصولات قبلی و … میتوان از این اعلان ها اپلیکیشنی استفاده کرد.

برند سازی و ثبت لوگو کسب و کار

اپلیکیشن

از دیگر مزایای اپلیکیشن ها این است که سبب ثبت لوگو و نام تجاری برندتان در ذهن مخاطبان میشوند. تصور کنید مشتریان هر روز با نگاه به تلفن همراه خود محصولات جدید شما را می بینند و از تخفیف های شما با خبر میشوند. در کنار این بازدید، چندین بار لوگوی کسب و کارتان را مشاهده میکنند.

قابلیت اشتراک گذاری اپلیکیشن ها و مطرح شدن برند

اگر کسب و کاری اپلیکیشن اختصاصی خود را با قابلیت اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی طراحی کند، هر مشتری با استفاده از این قابلیت میتواند آنچه را که میپسندد، در شبکه های اجتماعی به دوستان خود معرفی کند. به همین ترتیب کسب و کار مورد نظر بدون صرف هزینه های گزاف برای تبلیغات مجموعه خود، محصولاتش را در دنیای مجازی منتشر میکند.


بیشتر بخوانید:

۱۰ روش برای خالی کردن درایوC


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا