اخبار

تعریف چندین امضا در جیمیل

تعریف چندین امضا در جیمیل پشتیبانی جیمیل از تنها یک امضا همواره برای برخی کاربران مشکل‌ساز بوده است؛ زیرا کاربر در شرایطی که بخواهد ایمیل‌های مختلف را به شکل‌های متفاوتی به پایان ببرد با محدودیت مواجه است؛ به‌عنوان‌مثال ممکن است کاربر بخواهد یک دعوت از طرف دوستانش را به شکل متفاوتی نسبت به درخواست‌های کاری پاسخ دهد.

امکان تعریف چندین امضا به جیمیل اضافه شد

خوشبختانه گوگل به‌تازگی راه‌حلی برای محدودیت امضا در جیمیل ارائه داده؛ این شرکت امروز ویژگی جدیدی را در سرویس ایمیل خود معرفی کرده است که به کاربران اجازه‌ی تعریف چندین امضا برای درج در انتهای ایمیل می‌دهد.

تعریف چندین امضا در جیمیل اضافه‌شدن قابلیت جدید به جیمیل و سرویس ابری G Suite از امروز آغاز شده است و تا دو هفته‌ی دیگر همه‌ی کاربران به آن دسترسی خواهند داشت.

به‌گفته‌ی گوگل در اختیار داشتن چندین امضا، به کاربر اجازه‌ی دهد تا در موقعیت‌های مختلف، امضای مناسبی به انتهای ایمیل خود اضافه کند.

به‌عنوان‌مثال کاربر می‌تواند از یک امضای رسمی شامل شماره تماس و آدرس برای ایمیل‌های مربوط به شرکت یا گروه کاری خود استفاده کند و در انتهای ایمیل‌های شخصی امضای دیگری درج کند.

برای تعریف چندین امضا کافی است جیمیل را باز کنید و با کلیک روی آیکون چرخ‌دنده وارد بخش تنظیمات شوید. سپس از تب General عنوان Signature را پیدا کرده و روی گزینه‌ی Create New کلیک کنید. کاربر می‌تواند یک امضا را به‌عنوان امضای پیش‌فرض انتخاب کند.

برای تغییر دادن امضای پیش‌فرض در حین نوشتن متن ایمیل کافی است با کلیک روی آیکون امضا در نوارابزارها موجود در بخش پایینی پنجره‌ی Compose، در منوی ظاهر شده از بین امضاهای از پیش تعیین شده، مورد مناسب را انتخاب کنید.

امکان انتخاب از بین چندین امضا مخصوصا برای کسانی که از کلاینت‌های ایمیل برای ارتباط با همکاران و خانواده یا دوستان نزدیک استفاده می‌کنند بسیار کاربردی است سپاس از وقتی که گذاشتید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا