اخبارسئوطراحی سایت

رتبه بندی سایت ها توسط گوگل بر اساس نسخه ی گوشی

رتبه بندی سایت ها توسط گوگل ،در حال حاضر که اهمیت فضای مجازی و طبیعتا بستر آن اینترنت منجر به اقبال عمومی همه ی مشاغل به اینترنت شده است شاید واژه هایی که قبلا برای اکثر مردم غریب بود ،هم اکنون به گوش بسیاری از ما آشنا باشد. واژه هایی نظیر سئو و یا رتبه ی الکسا . رتبه بندی هایی که بزرگترین موتور جست و جوی جهان یعنی گوگل بر اساس آن به وب سایت شما رتبه می دهد و مشخص می کند که هنگام سرچ یک موضوع وبسایت شما در کدام صفحه به مخاطب نمایش داده شود.

رتبه بندی سایت ها توسط گوگل  بر اساس نسخه ی گوشی

تا امسال گوگل سایت ها را بر اساس پی سی و بازخورد پی سی آنها رتبه بندی میکرد ولی در رویکردی که پس از چندین بار اجرای آزمایشی رخ داد ،گوگل  در حال حاضر دامنه‌های جدید را براساس نسخه‌ی موبایل آن‌ها رتبه‌بندی می‌کند. همچنین این رتبه‌ بندی از ابتدای شهریور آینده برای همه‌ ی سایت‌ها اعمال خواهد شد. در روش جدید، سایت‌هایی که نسخه‌های سازگار با تلفن همراه داشته باشند طبیعتا رتبه بهتری از گوگل می‌گیرند. و همینطور وب سایت هایی که قالب آنها ریسپانسیو نبوده و مطابق با گوشی نباشند طبیعتا دچار مشکل خواهند شد.

رتبه بندی سایت ها توسط گوگل ،گوگل سالهای زیادی است که با توجه به فراگیری تلفن های همراه و همینطور قابلیت های روز افزورن آن در تلاش است که این روند را ایجاد نماید. گوگل می‌گوید در حال حاضر ۷۰ درصد سایت‌هایی که در نتایج جست‌وجوی این موتور جست‌وجو نمایش داده می‌شوند، اولویت اصلی خود را نسخه‌ی تلفن همراه قرار داده‌اند. روند اولویت دادن به سایت‌های دارای نسخه‌ی تلفن همراه بهتر، از حالا تا شهریور آینده ادامه خواهد داشت و گوگل سایت‌هایی را که آماده ورود به این فرایند رتبه‌بندی باشند، وارد فهرست خود می‌کند. 

شایان ذکر است که اولین تلاش گوگل در این مسیر ، در سال ۲۰۱۶ رخ داد که به‌صورت آزمایشی، سیستم رتبه‌بندی براساس نسخه‌ی تلفن همراه سایت‌ها را اجرا کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا