ترفند هاترفند های ویندوز

روش اشتراک گذاری اینترنت لپ‌تاپ

روش اشتراک گذاری اینترنت لپ‌تاپ ،همه ی ما در طول روز گاهی نیازمان به اینترنت بیشتر از آب و غذا می شود.تمام کار های روزانه ی ما ی اینترنتی شده و یا به سمت و سوی اینترنتی شدن در حال پیشرفت است و از همین روست که نیاز ما به اینترنت نیز زیاد و مدام زیاد تر خواهد شد شد.یکی از مسایلی که با آن روبرو هستیم این است که گاهی لازم است همزمان از چند وسیله برای ایجاد ارتباط اینترنتی استفاده کنیم در خالی که فقط لپ تاپمان به اینترنت متصل است.

در اینجا ما به شما کمک میکنیم که با استفاده از نصب یک نرم افزار به سادگی این کار را انجام دهید البته به شرطی که اولا سیستم شما مجهز به وای فای باشد و ثانیا سیستم شما مجهز به ویندوز ۱۰ باشد.

نرم افزار Connectify Hotspot

با نرم افزار Connectify Hotspot میتوانید لپ تاپ ویندوز ۱۰ خود را به یک نقطه اتصال تبدیل کنید و اتصال اینترنت خود را با دیگر دستگاه ها به اشتراک بگذارید. مهم نیست که کجا باشید، Connectify Hotspot راحت ترین راه برای آنلاین نگه داشتن دستگاه هایتان است. این قدم ها را با ما بردارید تا لپ تاپ ویندوز ۱۰ خود را به نقطه اتصال وای فای تبدیل کنید.

از اینجا Connectify Hotspot را برای ویندوز ۱۰ دانلود کنید. بعد از اینکه آن را نصب کردید، بروی دکمه try it out بنفش رنگ کلیک کنید تا شروع کنیم.

  1. از منوی setting نوع اتصال اینترنت شیر شده ی خود را وای فای انتخاب کنید.
  2. اسم نقطه اتصال خود را انتخاب کنید. این اسم وای فای قابل رویت برای دستگاه های دیگر شما خواهد بود.
  3.  نقطه اتصال خود را با انتخاب یک رمز عبور منحصر بفرد ایمن کنید. نقطه اتصال شما از همان پروتکل WPA2 استفاده میکند که اکثر مودم ها استفاده میکند.
  4. حال منوی start hotspot باید آماده اشتراک اینترنت وای فای از طریق این نرم افزار باشد.

بروی START HOTSPOT کلیک کنید با اینترنت را به اشتراک بگذارید. حالا همه دوستان و آشنایانتان میتوانند به اینترنت شما متصل شوند.

روش اشتراک گذاری اینترنت لپ‌تاپ،امیدوارم که این مطلب برای شما مفید فایده بوده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا