ترفند هاترفند های ویندوز

چگونه بفهمم که کامپیوترم چه گرافیکی دارد؟

چگونه بفهمم که کامپیوترم چه گرافیکی دارد؟ ،از همه ی بازی‌ها . گیمر ها اگر و هر آنچه در این حوزه است اگر نظر سنجی کنیم در نهایت به این نتیجه میرسیم که بزرگترین چالش در تمام مراحل یک بازی از تولیو و کد نویسی گرفته تا نصب و بازی همگی دارای رد پایی از گرافیک هستند.این رد پا همیشه شوم و مشکل ساز است.مخصوصا در سیستم هایی که دارای دو گرافیک هستند و به طور معمول نصب یکی از آن ها مشکل همیشگی گیمر هاست.اگر شما نیز در این زمینه با چالش روبروشده اید به شما توصیه میکنیم تا برای داشتن شناخت کافی از گرافیکتان با ما همراه باشید.

برای اینکه بتوانید بازی هایی با کیفیت های بسیار بالا و HD روی کامپیوتر خود نصب و بازی کنید، باید کارت های گرافیکی قدرتمندی را روی کامپیوتر خود نصب کنید. با این وجود، مسئله این است که کارت های گرافیکی نمی توانند با تمام توان خود زمانی که شما درایوهای مناسب را ندارید، کار کنند. بنابراین، برای اینکه بتوانید تجربه خوبی در راه اندازی بازی ها داشته باشید، باید هم کارت گرافیک قدرتمند و هم یک درایور گرافیکی مناسب داشته باشید.

درایورهای قدیمی کارت گرافیک می توانند این تجربه شما را خراب کرده و باعث پیشرفت گرافیکی بازی شما نشوند. درایورهای قدیمی گرافیکی می توانند ضمن نصب بازی یا بازی کردن، مشکلاتی را ایجاد کنند. بنابراین، اگر در رایانه شخصی خود با مشکلات مربوط به بازی مواجه شدید، باید درایور گرافیکی خود را به روز و آپدیت کنید.

 بروزرسانی دستی

ابتدا واژه ی System information را سرچ کنید.

چگونه بفهمم که کامپیوترم چه گرافیکی دارد؟ ،مانند تصویرزیر روی علامت + کنار گزینه Component کلیک کنید و از زیرمنوهای باز شده گزینه Display را باز کنید تا مدل دقیق کارت گرافیک تان در سمت راست نمایش داده شود.

زمانی که درباره پردازنده گرافیک و کارت گرافیکی خود اطلاعات کسب کردید و از سازنده کارت گرافیک خود مطلع شدید، می توانید از طریق لینک های داده شده در زیر، درایورهای مربوطه را برای کارت های گرافیکی مختلف دانلود کنید.

اما چناچه در این مسیر مشکلی پیش آمد و یا شما در کار با سایت های انگلیسی زبان مشکل دارید میتوانید مدل گرافیک خود را در گوگل سرچ بزنید و از طریق سایت های فارسی آن ها را دانلود کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا