اپلیکشن هااخباراندرویدتکنولوژیگوگل پلینرم افزارهوش مصنوعی

نحوه استفاده از هوش مصنوعی گوگل بارد (Google Bard)

نحوه استفاده از هوش مصنوعی گوگل بارد

همانطور که میدانید گوگل بارد یک سیستم تولید متن است که توسط شرکت گوگل توسعه داده شده است. این سیستم به کمک شبکه‌های عصبی و یادگیری عمیق، قادر است به دقت و سرعت بالا متن‌هایی با طول دلخواه و در قالب دلخواه ایجاد کند. از بین کاربردهای این سیستم می‌توان به تولید شعر، نوشتن مقالات و حتی ایجاد داستان‌های کوتاه اشاره کرد. در حال حاضر، Google Bard در نسخه آزمایشی قرار دارد و فقط تعداد محدودی از کاربران امکان استفاده از آن را دارند. در این مقاله نحوه استفاده از هوش مصنوعی گوگل بارد را بررسی میکنیم

نحوه ثبت نام در گوگل بارد

نحوه استفاده از هوش مصنوعی گوگل بارد (Google Bard) : برای ثبت نام در نسخه آزمایشی Google Bard، به وب سایت رسمی آن در آدرس https://bard.google.com/ مراجعه کنید و برای پیوستن به لیست انتظار، روی دکمه آبی رنگ “Join waitlist” کلیک کنید. در این مرحله، شما باید با یک حساب Google وارد سایت شوید. به دلیل تحریم کشور ایران برای انجام این مراحل بهتر است از dns استفاده کنید. پیشنهاد میکنم از dns شکن استفاده کنید و پس از انجام کار می توانید آن را حذف کنید

بیشتر بخوانید: نحوه تغییر DNS و تنظیم آن

نحوه استفاده از هوش مصنوعی گوگل بارد

پس از پیوستن به لیست انتظار، یک ایمیل از آدرس bard-noreply@google.com با موضوع “You’ve been added to the waitlist” دریافت خواهید کرد. پس از آن در صورتی که نوبت شما برای استفاده از گوگل بارد فرا رسد، ایمیل دیگری با عنوان “It’s your turn to try Bard” دریافت خواهید کرد.

گوگل به حساب های Google Workspace و حساب های کاربری زیر ۱۸ سال اجازه ثبت نام نمیدهد و در صورت تلاش برای ثبت نام با پیام “This Google Account isn’t supported” مواجه خواهید شد. برای استفاده از نسخه آزمایشی، باید با یک حساب گوگل شخصی وارد شوید.

برای استفاده از Google Bard، به وب سایت bard.google.com مراجعه کنید. پس از ورود با حساب Google خود، می توانید با استفاده از پنجره چت و مکانی برای تایپ درخواست های خود (به طور مشابه با هوش مصنوعی ChatGPT یا هوش مصنوعی بینگ) از آن استفاده کنید. همچنین، می توانید روی دکمه میکروفون ضربه بزنید تا به جای تایپ کردن، سؤال یا دستورالعمل خود را با صدا بیان کنید.

نحوه استفاده از هوش مصنوعی گوگل بارد

در ادامه، گوگل بارد دستوراتی را برای نحوه کار با آن پیشنهاد میکند، این گزینه‌ها شامل «Reset chat» برای بازگرداندن چت بارد به حالت اولیه، «Bard Activity» برای مدیریت فعالیت‌های ذخیره شده ربات چت بارد مرتبط با حساب Google شما، و «FAQ» هستند که به شما امکان می‌دهد به پرسش‌های متداول Google Bard دسترسی پیدا کنید.

همچنین می‌توانید بر روی گزینه «View other drafts» کلیک کنید تا به سایر پاسخ‌های ممکن به درخواست خود دسترسی پیدا کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا پاسخ بهتری برای سوال خود پیدا کنید.

نحوه استفاده از هوش مصنوعی گوگل بارد

مانند سایر مدل‌های زبان بزرگ (LLM)، Google Bard تکمیل نشده است و ممکن است با مشکلاتی مواجه شود. گوگل هشداری را داده است که Bard ممکن است اطلاعاتی نادرست یا توهین‌آمیز را نشان دهد که نمایانگر دیدگاه‌های Google نیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا