اینستاگرامشبکه های اجتماعی

تبدیل اکانت معمولی به بیزینس پروفایل در اینستاگرام

تبدیل اکانت معمولی به بیزینس پروفایل در اینستاگرام .در آپدیت جدید انیستاگرام قابلیتی اضافه شد با نام بیزینس پروفایل که کاربرای می توانند از این قابلیت استفاده کنند . این قابلیت مربوط به ایجاد اکانت معرفی شده است .

اطلاعاتی درباره بیزینس پروفایل 

این قابلیت که هم اکنون در دسترس کاربران می باشد برای کاربرانی کاربرد دارد که قصد انجام کارهای تجاری دارند . و حتما باید حساب اینستاگرام شما با حساب فیسبوکتان در ارتباط باشد . اکانت تجاری به درد بیزینس ها در شرکت هایی می خورد که قصد کسب درامد از اینستاگرام خود را دارند . همچنین با تجاری کردن حساب اینستاگرام خود می توانید فروش خود را بهتر کنترل کنید .شاید برایتان این سوال پیش بیاید که آیا امکان تغییر اکانت از وضعیت بیزینس پروفایل (Business Profile) به اکانت معمولی هم وجود دارد.که در انتهای این مقاله روش تبدیل آن را به شما آموزش داده ایم .

مراحل شروع تبدیل اکانت معمولی به بیزینس پروفایل

ابتدا در حساب اینستاگرام خود وارد بخش پروفایل (Profile) شوید.

در قسمت Account گزینه جدیدی با عنوان Switch to Business Profile را انتخاب کنبد .

با انتخاب گزینه Switch to Business Profile  پیغام درخواست متصل شدن به صفحه فیسبوک برند شما را مشاهده خواهید کرد. گزینه Log in with Facebook را انتخاب کنید و صفحه‌ای فیسبوک مربوط به برند تجاری خود را با حساب کاربری اینستاگرام‌تان همگام‌سازی نمایید.

دقت داشته باشید که صفحه فیسبوک انتخاب شما باید صفحه‌ای باشد که خودتان ادمین (Admin) آن هستید.

 همچنین در نظر داشته باشید که شما تنها می‌توانید برای هر بیزینس پروفایل (Business Profile) اینستاگرام یک صفحه فیسبوک انتخاب کنید.

با انتخاب صفحه فیسبوک مورد نظرتان، اینستاگرام از شما سوالاتی در مورد اطلاعات مد نظرتان برای همگام‌سازی با بیزینس پروفایل (Business Profile) اینستاگرام می‌کند.

به عنوان مثال شما باید در این بخش شماره تماس شرکت، شماره تماس بخش پشتیبانی مشتریان، آدرس ایمیل و برخی دیگر از مشخصات این چنینی را وارد کنید.

 با انجام این موارد بیزینس پروفایل (Business Profile) اینستاگرام کاربر فعال می‌شود و حساب کاربری یا اکانت وی به شکل زیر تغییر حالت پیدا می‌کند.

اضافه کردن دکمه Contact به اینستاگرام و قابلیت‌های آن

از نظر ظاهری تفاوت‌هایی بین یک بیزینس پروفایل (Business Profile) یا اکانت کاری در اینستاگرام نسبت به پروفایل‌های معمولی وجود دارد. یکی از این تفاوت‌ها مربوط به گزینه‌ Contact در کنار گزینه Edit Profile می باشد.

 با انتخاب این گزینه کاربران می‌توانند به سه قابلیت دسترسی داشته باشند.

این قابلیت‌های Get Directions، Call و Email نام دارند و عملکرد هر یک از آن‌ها به شرح زیر است:

کاربرد گزینهگزینه
با انتخاب این گزینه کاربر می‌تواند آدرس شرکت یا محل خدمات دهی شما راپیدا کند. Get Directions
با انتخاب این گزینه شماره تماس‌های پشتیبانی و خدمات‌دهی شرکت مورد نظر نمایان می‌شوند.Call
با انتخاب این گزینه کاربر می‌تواند به آدرس ایمیل رسمی شرکت مورد نظر دسترسی یافته و بدین صورت با آن شرکت ارتباط مستقیم و رسمی‌تری را برقرار سازد.Email

گزینه جدید و جالب دیگری که در بیزینس پروفایل (Business Profile) اینستاگرام می‌توانید آن را مشاهده کنید، آیکونی است که در بخش فوقانی و سمت راست صفحه به شکل یک چارت یا نمودار نمایش داده شده است. این آیکون در کنار گزینه تنظیمات یا Settings که به شکل چرخ دنده ارائه شده موجود می‌باشد. بخشی که به آن اشاره داشتیم با نام اختصاصی Insights شناخته می‌شود. در این بخش اطلاعات جالبی از عملکرد بیزینس پروفایل (Business Profile) کاربر نمایش داده می‌شود.

در باب تغییر اکانت اینستاگرام از وضعیت بیزینس پروفایل (Business Profile) به اکانت معمولی شما باید مجددا مراحل ابتدایی شرح داده شده در این مقاله را طی کرده و ابن یار گزینه Switch to Regular Profile را انتخاب کنید.

در بخش Insight بیزینس پروفایل (Business Profile) اینستاگرام خود می‌توانید به آمار مربوط به پست‌های خود دسترسی داشته باشید. این آمار به صورت یک اطلاعات جمعیتی ارائه می‌شود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا