اخبار

آپدیت جدید پریمرپرو، خبری خوب/بد

آپدیت جدید پریمرپرو، خبری خوب/بد ،شاید رایگان بودن نرم افزار ها در ایران ما را بر آن داشته تا با همه ی نرم افزار ها آشنا باشیم.این تبدیل شدن کاربران ایرانی به اقیانوسی کم عمق از تخصص در نرم افزارها سال هاست که باعث مشکلاتی عمیق در ساختار تولید متخصصان در حوزه ی نرم افزار شده است.

اما فارغ از شکوه و شکایت های بالا احتمالا حتی برای کنجکاوی هم که شده نرم افزار های ادوبی را یکبار نصب کرده اید.یکی از این این نرم افزار ها که بسیار پر کاربرد است نرم افزار پریمرپرو است که در حوزه ی فیلم سازی و جلوه های ویژه کاربرد دارد.البته تا حدود زیادی نیز در حوزه ی تیز سازی در ایران کاربرد دارد.

کسانی که تجربه ی یکبار خروجی گرفتن از این نرم افزار را دارند می توانند این سخن را تایید کنند که حجم بالای خروجی و همینطور زمان زیاد خروجی گرفتن بزرگترین و عظیم ترین مشکل این نرم افزار است.

شاید بتوان با افزونه هایی خروجی هایی با کیفیت و حجم کمتر را جایگزین کرد .

اما خروجی گرفتن و انکد کردن در این حوزه مستقیما به سخت افزار و قدرت آن متکی است.

خبر خوب

در آپدیت جدید این نرم افزار تغییراتی حاصل شده که سرعت آن را ۵ برابر خواهد کرد.

خبر بد

این تغییرات منطبق بر سخت افزار های جدید است و نیاز به ارتقای سخت افزار خواهید داشت.

آپدیت جدید پریمرپرو، خبری خوب/بد

ادوبی طی هفته‌ی جاری به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن محبوب پریمیر پرو (Adobe Premiere Pro) را برای کاربران دردسترس قرار می‌دهد. ادوبی می‌گوید نسخه‌ی جدید پریمیر پرو می‌تواند با اتکا بر قدرت پردازشی پردازنده‌های گرافیکی انویدیا و AMD عملکردی سریع‌تر از خود برجای بگذارد. انویدیا مدتی پیش اعلام کرد کارت‌های گرافیک جدید سری کوادرو و جی‌فورس مجهز به قطعه‌ای ویژه به‌منظور افزایش سرعت انکود کردن هستند.

آپدیت جدید افترافکت، خبری خوب/بد ،طبق اعلام رسمی، نسخه‌ی ۱۴/۲ پریمیر پرو با اتکا بر قابلیت موردبحث کارت‌های گرافیک انویدیا می‌تواند بهتر از قبل فرایند انکود کردن ویدئوها را انجام دهد. ادوبی می‌گوید به‌لطف قابلیت گنجانده‌شده در نسخه‌ی ۱۴/۲ پریمیر پرو،‌ تدوین‌گران می‌توانند صرفا با اتکا بر CPU، با سرعت حداکثر پنج برابر بیشتر از قبل به خروجی ‌گرفتن از ویدئوهای باکیفیت بپردازند. تغییراتی که پریمیر پرو به‌خود دیده است روی نسخه‌ی جدید اپلیکیشن‌های ادوبی مدیا انکودر (Media Encoder)، افتر افکتس (After Effects) و البته آدیشن (Audition) اعمال می‌شوند.

پریمیر پرو از قدرت هسته‌های سری کودا (CUDA) که در کارت‌های انویدیا به‌منظور بهبود روند خروجی استفاده می‌‌کند.

پریمیر پرو با اتکا بر این هسته‌ها جلوه‌های بصری را به‌شکلی بهتر اعمال کند و در زمانی سریع‌ترخروجی بگیرد.

به‌روزرسانی نسخه‌ی ۱۴/۲، اپلیکیشن پریمیر پرو را به قابلیتی جدید مجهز ترکرده است.

تا بتواند ازطریق آن به بهره‌برداری از قطعه‌ی سخت‌افزاری ویژه‌ی کارت‌های گرافیک انویدیا به‌منظور بهبود روند انکود گرفتن بپردازد.

سخت‌افزار انویدیا زمان خروجی گرفتن از ویدئوهای دارای کدک H.264 و H.265 / HEVC تسریع شود.

امیدوارم مطلب فوق برای شما مفید بوده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا