تکنولوژی

اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار چه مزایایی دارد؟

امروزه نقشی که اپلیکیشن موبایل ها و اسمارت فون ها در زندگی مردم ایفا می کنند بر کسی پوشیده نیست. مهم ترین نقش آن نیز در تجارت است که اکثر مشاغل به اهمیت آن در بیزنس های خود پی برده اند. ضمن اینکه ارتباط میان تجارت و تکنولوژی دیرزمانی است که وجود داشته و ادامه دارد چرا که تکنولوژی همواره باعث شده که ارتباط بین تجارت ها آسان تر و سریع تر از قبل باشد.

مزایای داشتن اپلیکیشن موبایل

سبقت از رقبا: با قرار دادن کسب و کارتان بر روی گوشی همراه مشتری، از رقبایتان متمایز می شوید.

ارتباط مداوم با مشتری: اپلیکیشن کسب و کار شما همیشه نام شما را به مشتری یادآوری می کنند.

از دیگر مزایای اپلیکیشن های تجاری می توان به برقراری امکان ارتباط دو طرفه کاربر و اپلیکیشن اشاره کرد و همچنین ردگیری نتایج رفتار کاربر با اپلیکیشن. راز بزرگ دیگر در زمینه اپلیکیشن های موبایل این است که آنها راه فروش را باز میکنند.

اپلیکیشن موبایل

نکته

شما میتوانید با طراحی یک اپلیکیشن اختصاصی در حوزه کاری خود محصولات و خدماتتان را برای کاربران به اشتراک گذاشته، بطوریکه همیشه این سرویس ها در دسترس کاربران شما باشد.

مهم ترین مزایای اپلیکیشن موبایل اختصاصی کسب و کار 

امکان ارتباط مستقیم و بازاریابی هدفمند قراهم می شود. اپلیکیشن ها به راحتی توجه مشتریان را به خود جلب نموده و تولید محصولات و خدمات جدید، پیشنهادهای تبلیغاتی، تخفیف ها و ارتقای ویژگی های محصول را به خوبی اطلاع رسانی می کنند.

  • افزایش وفاداری مشتری اهمیت زیادی در بازاریابی دارد. اپ ها مسیر برقراری ارتباط میان مشتری و برند را از طریق ارسال نوتیفیکیشن ها و یادآوری ها، ساده می کنند. این امر باعث افزایش آگاهی از برند شده و مشتری را ترغیب به خرید می کند. 
  • هنگامی که مشتریان به دنبال محصول و خدمات هستند، بیشتر از لب تاپ به گوشی خودشان مراجعه می کنند. اپلیکیشن ها، سریع تر و ساده تر از وب سایت ها عمل می کنند. 
  • با اپلیکیشن موبایل، کسب و کارتان را از رقبا متمایز می کنید. طراحی و نگهداری  اپلیکیشن نیازمند تخصص است. از این رو همه رقبا به دنبالش نمی روند. 
  • امکان کاهش هزینه های پیامک و تبلیغات کاغذی فراهم می شود. همچنین نیروی کار مورد نیاز برای تماس های تلفنی هم کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید:

۱۰ روش برای خالی کردن درایوC


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا