سئوطراحی سایت

سایت خوب چه ویژگی هایی دارد؟

اولیت و مهمترین قدم یه سایت خوب فروشگاهی درجه یک:

در حال حاضر ۳۲۰۰۰ کسب و کار اینترنتی مشغول فعالیت هستند و ۱۸۰۰۰ منتظر تائید هویت و ورود به این بازار. پس کسب و کار های اینترنتی تبدیل به یکی از بزرگترین بسترهای پول سازی و کسب درآمد شده اند اما این آمار براتون شرح دادم که بگم اگه میخواید توی این بازار وارد شین و یه جورایی پیروز بشین.

در این پست شما را با ویژگی های یه سایت خوب آشنا میکنیم با ما همراه باشید.

۱_ طراحی ظاهری

سایت خوب

اگه یه عالمه محصول درجه یک و با کیفیتو بریزی توی یه گونی پشت وانت، مردم انقدا که باید براش ارزش قائل نیستند.

ظاهر یک سایت هم مثل دکور یه مغازه میمونه اگه بتونید یک سایت کاربر پسند و یک لوگوی خوشگل و یک تجربه کاربری خوب بسازید قطعا مشتری های دائمی بیشتری جذب خودتان میکنید.

۲_ استراتژی های فنی برای بهبود بهینه سازی سایت

سرعت بالا بهینه سازی تجربه کاربری یا UX سئو قدرتمند

سرعت

بدترین تجربه ما وقتی که بعد از گذشت یک ساعت در اینترنت کالای مورد علاقمونو با تخفیف خوب تو سایت‌جدید پیدا کریدم و تقریبا همه مراحل خرید رو طی کریدم که یه دفعه همه چیز میپره یا انقدر کند میشه که کلا بیخیال میشیم. همانطور که ملاحظه میکنید مهمترین ویژگی یک سایت خوب سرعت بالا اون سایت است.

بهینه سازی تجربه کاربری یا UX

یعنی مثلا همه ی ما تا حالا بلیط قطار رزرو کردیم و موقع پرداخت با جمله (اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد) با رنگ سبز رو به رو شدیم.

رنگ سبز و این جمله یه تجربه آشنا برای ما داره که بهتره در سایت‌هامونم از این دسته شباهت ها استفاده کنیم. تا کاربرامون بتونن به راحتی کالا هارو پیدا و در چرخه خرید حرکت کنن.

سئو قدرتمند

سئو در روندی به گوگل میفهماند که وب سایت ما یا مقاله ما محتوا برتری نسبت به سایت‌های دیگر دارد و میتواند تعامل بهتری بین کاربران شما و ما ایجاد کند که گوگل نیز از این موضوع مشتاقانه حمایت می کند و سایت ما را بالاتر نشان میدهد.

پس اولین نکته مهم سئو، محتوای ایجاد در مطالب یا محصولات وب سایت شماست.


بیشتر بخوانید:

۱۰ روش برای خالی کردن درایوC


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا